ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احتمال لغو برگزاری انتخابات الکترونیکی شوراها

محمد محمودی شاه‌نشین، رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از احتمال بالای لغو برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در کشور خبر داد.

درحالی که تنها یک روز به برگزاری انتخابات در ایران باقی مانده است محمد محمودی شاه‌نشین، رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از احتمال بالای لغو برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در کشور خبر داد.

محمد محمودی شاه نشین، رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا

به گزارش وب‌سایت باشگاه خبرنگاران جوان، محمد محمودی شاه‌نشین، رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها  ۲۸ ارديبهشت از احتمال لغو برگزاری انتخابات شوراها به صورت الکترونیکی در کل کشور خبر داد.

محمد محمودی شاه‌نشین گفت: «براساس بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که دستگاه‌های اخذ رای الکترونیکی سالم و قابل اعتماد در بسیاری از نقاط کشور به اندازه کافی وجود ندارد.»

به گفته رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها قرار است، طی جلسه‌ای با بررسی تمامی مدارک و گزارش‌ها در مورد لغو برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی شوراها در کشور تصمیم‌گیری نهایی صورت بگیرد.

محمد محمودی شاه‌نشین گفت: «اطمینان کامل از جوابگو بودن دستگاه‌های اخذ رای الکترونیکی تاکنون حاصل نشده و اگر به این نتیجه برسیم که این دستگاه‌ها در سایر استان‌ها همانند تهران دچار مشکل هستند، اجازه برگزاری انتخابات شوراها به صورت الکترونیکی را نخواهیم داد.»

به گفته محمد محمودی شاه‌نشین وزارت کشور بر خلاف توافقات اولیه به میزان کافی دستگاه‌های سالم در نظر نگرفته و بعضا برای برخی شهرها به صورت معیوب، تعداد کم یا جا به جا ارسال کرده است.

رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پیشتراعلام کرده بود در ۱۵۰ شهر در سراسر کشور انتخابات شورا به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود و درصورت بروز خطا و مشکل در رای‌گیری الکترونیکی امکان شمارش مجدد آرا وجود دارد.

همچنین قاسم میرزایی‌نکو، عضو هیئت نظارت برانتخابات شوراها پیش از این گفته بود که ۱۱ هزار ۶۰۰ صندوق اخذ رأی الکترونیکی در انتخابات شوراها به کار گرفته می‌شود.

درهمین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.