ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتصاب دارويی يک زندانی سياسی در ايران

<p>محمدحسين سهرابی&zwnj;راد، زندانی سياسی که در زندان اوين به&zwnj;سر می&zwnj;برد، در اعتراض به رسيدگی&zwnj;نشدن به وضعيت بيماری&zwnj;اش، اعتصاب دارويی کرد.</p> <!--break--> <p><br /> به گزارش تارنمای جنبش راه سبز (جرس)، سهرابی&zwnj;راد در طول دوران بازجويی و بازداشت دچار بيماری قلبی شده و امکان دارد &laquo;عدم استفاده از دارو، بيماری وی را تشديد کرده يا دچار بحران کند.&raquo;</p> <p><br /> سهرابی&zwnj;راد از جمله بازداشت&zwnj;شدگان حوادث انتخابات جنجالی رياست&zwnj;جمهوری ايران است که به چهار سال حبس محکوم شده است.</p> <p><br /> جرس همچنين خبر داده مادر اين زندانی سياسی در نامه ای خطاب به عباس جعفری دولت&zwnj;آبادی، دادستان تهرن نسبت به وضعيت فرزندش ابراز نگرانی کرده است.</p> <p><br /> وی در اين نامه نوشته است: &laquo;فرزندم در زندان دچار حمله شديد قلبی شده، به طوری که امکانات درمانگاه زندان به تشخيص پزشکان مستقر در آنجا برای فرزندم کافی نبوده و از شما اجازه اعزام او را به بيمارستان خواسته&zwnj;اند و با کمال تعجب شنيدم که جناب&zwnj;عالی موافقت ننموده&zwnj;ايد.&raquo;</p> <blockquote> <p>مادر سهرابی&zwnj;راد: جناب دادستان خواهشمند است در زندان سری به فرزند من و امثال ايشان بزنيد. از آن&zwnj;ها دلجويی فرموده، اگر امکان معالجه آن&zwnj;ها را نداريد، رهايشان ساخته تا خانواده&zwnj;هاشان به مداوای عزيزانشان بپردازند</p> </blockquote> <p>مادر اين زندانی سياسی افزوده: &laquo;چه شده که فرد مسئولی در مقابل جان دادن يک جوان ۲۵ ساله اين&zwnj;قدر بی&zwnj;تفاوت است! آيا واقعاً برای شما مهم نبود که فرزند من بميرد؟! همان&zwnj;گونه که صابرها.&raquo;</p> <p><br /> مادر سهرابی&zwnj;راد خطاب به دادستان تهران نوشته است: &laquo;می&zwnj;گويند شما اهل جبهه و جنگ بوديد. شنيدم در جبهه جنگ تحميلی رزمنده&zwnj;های ما اسرای مجروح عراقی را مداوا می&zwnj;کردند، آيا انسان&zwnj;هايی که شما آن&zwnj;ها را در بند کرديد از سربازان عراقی برای اين مملکت خطرناکترند؟&raquo;</p> <p><br /> وی افزوده: &laquo;آقای دادستان بسياری از معترضين سياسی که در بند هستند، ضدانقلاب و اسلام نيستند. بلکه ضدانقلاب و ضداسلام مسئولينی هستند که با عملکردشان معترض آفرينند.&raquo;</p> <p><br /> مادر اين زندانی سياسی از دادستان تهرن خواسته تا اين&zwnj;گونه مسئولان را شناسايی و عليه آن&zwnj;ها اعلام &laquo;جرم&raquo; کند.</p> <p><br /> وی افزوده: &laquo;جناب دادستان خواهشمند است در زندان سری به فرزند من و امثال ايشان بزنيد. از آن&zwnj;ها دلجويی فرموده، اگر امکان معالجه آن&zwnj;ها را نداريد، رهايشان ساخته تا خانواده&zwnj;هاشان به مداوای عزيزانشان بپردازند.&raquo;</p> <p><br /> مادر محمدحسين سهرابی&zwnj;راد گفته فرزندش دو سال است که در حبس به&zwnj;سر می&zwnj;برد و يک روز هم به مرخصی نيامده است.</p> <p><br /> تارنمای جرس همچنين خبر داده &laquo;با وجود تأکيد چندباره پزشکی قانونی و متخصصان زندان اوين مبنی بر عدم تحمل کيفر سهرابی&zwnj;راد، دادستان عمومی و انقلاب تهران ضمن اجتناب از اعطای مرخصی استعلاجی يا درمان در يکی از بيمارستان&zwnj;های تخصصی تهران، خانواده وی را نيز از هرگونه ملاقات حضوری محروم کرده است.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p>

محمدحسين سهرابی‌راد، زندانی سياسی که در زندان اوين به‌سر می‌برد، در اعتراض به رسيدگی‌نشدن به وضعيت بيماری‌اش، اعتصاب دارويی کرد.

به گزارش تارنمای جنبش راه سبز (جرس)، سهرابی‌راد در طول دوران بازجويی و بازداشت دچار بيماری قلبی شده و امکان دارد «عدم استفاده از دارو، بيماری وی را تشديد کرده يا دچار بحران کند.»

سهرابی‌راد از جمله بازداشت‌شدگان حوادث انتخابات جنجالی رياست‌جمهوری ايران است که به چهار سال حبس محکوم شده است.

جرس همچنين خبر داده مادر اين زندانی سياسی در نامه ای خطاب به عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهرن نسبت به وضعيت فرزندش ابراز نگرانی کرده است.

وی در اين نامه نوشته است: «فرزندم در زندان دچار حمله شديد قلبی شده، به طوری که امکانات درمانگاه زندان به تشخيص پزشکان مستقر در آنجا برای فرزندم کافی نبوده و از شما اجازه اعزام او را به بيمارستان خواسته‌اند و با کمال تعجب شنيدم که جناب‌عالی موافقت ننموده‌ايد.»

مادر سهرابی‌راد: جناب دادستان خواهشمند است در زندان سری به فرزند من و امثال ايشان بزنيد. از آن‌ها دلجويی فرموده، اگر امکان معالجه آن‌ها را نداريد، رهايشان ساخته تا خانواده‌هاشان به مداوای عزيزانشان بپردازند

مادر اين زندانی سياسی افزوده: «چه شده که فرد مسئولی در مقابل جان دادن يک جوان ۲۵ ساله اين‌قدر بی‌تفاوت است! آيا واقعاً برای شما مهم نبود که فرزند من بميرد؟! همان‌گونه که صابرها.»

مادر سهرابی‌راد خطاب به دادستان تهران نوشته است: «می‌گويند شما اهل جبهه و جنگ بوديد. شنيدم در جبهه جنگ تحميلی رزمنده‌های ما اسرای مجروح عراقی را مداوا می‌کردند، آيا انسان‌هايی که شما آن‌ها را در بند کرديد از سربازان عراقی برای اين مملکت خطرناکترند؟»

وی افزوده: «آقای دادستان بسياری از معترضين سياسی که در بند هستند، ضدانقلاب و اسلام نيستند. بلکه ضدانقلاب و ضداسلام مسئولينی هستند که با عملکردشان معترض آفرينند.»

مادر اين زندانی سياسی از دادستان تهرن خواسته تا اين‌گونه مسئولان را شناسايی و عليه آن‌ها اعلام «جرم» کند.

وی افزوده: «جناب دادستان خواهشمند است در زندان سری به فرزند من و امثال ايشان بزنيد. از آن‌ها دلجويی فرموده، اگر امکان معالجه آن‌ها را نداريد، رهايشان ساخته تا خانواده‌هاشان به مداوای عزيزانشان بپردازند.»

مادر محمدحسين سهرابی‌راد گفته فرزندش دو سال است که در حبس به‌سر می‌برد و يک روز هم به مرخصی نيامده است.

تارنمای جرس همچنين خبر داده «با وجود تأکيد چندباره پزشکی قانونی و متخصصان زندان اوين مبنی بر عدم تحمل کيفر سهرابی‌راد، دادستان عمومی و انقلاب تهران ضمن اجتناب از اعطای مرخصی استعلاجی يا درمان در يکی از بيمارستان‌های تخصصی تهران، خانواده وی را نيز از هرگونه ملاقات حضوری محروم کرده است.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.