ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

علی خامنه‌ای: پیروز انتخابات مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی است

علی خامنه‌ای «پیروز انتخابات» را «مردم ایران» و «نظام جمهوری اسلامی» دانست و به حسن روحانی، رئیس‌جمهوری و برنده انتخابات مستقیماً تبریک نگفت.

رهبر ایران در پیامی از شرکت مردم ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری تشکر کرد.

رهبر ایران مستقیماً به حسن روحانی تبریک نگفت

علی خامنه‌ای، شنبه، ۳۰ اردیبهشت در این پیام نوشت که «دیروز با این حضور متراکم و افکندن بیش از چهل میلیون برگه‌ رأی در صندوق‌ها، نصاب تازه‌ئی در انتخابات ریاست جمهوری پدید آمد و پیشرفت روزافزون ملت ایران را در عرصه‌ حضور و بروز قدرتمندانه نشان داد.»

او در ادامه این پیام «پیروز انتخابات» را «مردم ایران» و «نظام جمهوری اسلامی» دانست و به حسن روحانی، رئیس‌جمهوری و برنده انتخابات مستقیماً تبریک نگفت.

علی خامنه‌ای در ادامه پیام خود چند نکته را تذکر داده‌است و از آن جمله خطاب به حسن روحانی نوشته: «به رئیس جمهور محترم و همه‌ کسانی که در دولت آینده شرکت خواهند داشت سفارش و تأکید می‌کنم که کار و تلاش پرانگیزه و اندیشیده و جوانانه را برای برطرف کردن مشکلات کشور در پیش گیرند و لحظه‌ئی از این خط مستقیم غفلت نکنند. رعایت قشرهای ضعیف، توجه به روستاها و مناطق فقیر، در نظر گرفتن اولویت‌ها، برخورد با فساد و با آسیب‌های اجتماعی، باید در صدر برنامه‌ها قرار گیرد.»

او همچنین خواستار حفظ «عزت ملی و رعایت حکمت در ارتباطات جهانی و اهتمام به اقتدار بین‌المللی» شد.

حسن روحانی، رئیس‌جمهوری فعلی با کسب بیش از ۵۷ درصد آراء برای بار دوم پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ایران پور

    جالب است الان همه برنده این انتخابات استصوابی را به هر کسی نسبت میدهند به جز حسن روحانی! علی مطهری میگوید هاشمی رفنسجانی برنده است! آن مرده که مصیبت متصاعدی مثل رهبری مطلقه به ملت ایران تحمیل کرد حتی مرده اش در انتخابت شرکت میکند و برنده هم میشود! با این اوصاف تعجبی ندارد خامنه ای هم مثل همیشه هر رایی مردم بدهندحتی رای اعتراضی و سلبی نسبت به نظام استبدادی اش، با وقاحت آن پیروزی نظام خودش بداند +!!! اما در مورد بازندگان قطعا من میتواند کشور-ملت ایران عنوان کنم. برخلاف تصور مردمان ایران بازنده اصلی و بزرگ این شوی انتخابات استصوابی بودند. البته این باخت به مردم تحمیل شده است از سوی نظام ولایی. با این وجود بقیه هم نبرده اند! این شوی تمام بازنده است. مردم بیشتر از نظام باختند. به حسن روحانی رای دادن از ترس رئیسی که ادعا کردند شبیه احمدی نژاد است. ولی بسیار ی از مردم غیر مذهبی از خشم فساد و ناکارآمدی دولت حسن روحانی، رفتن به رئیسی رای دادند. باور میند با اطلاع موثق می گیوم بیشتر کسانی که رئیسی رای داند اصلا از روی خشم نسبت به حسن روحانی این کار کردند. آنها از ناکارامدی و فساد این دولت خسته شده اند. دولتی که هاشمی رفسنجانی پدر معنوی خود میداند و شیادی را پیشه کرده است. بعید است این دولت به وعده های توخالی اش عمل کند. بسیار شیادانه حاضر نشد در مورد مالیات فله ای بر مصرف یا آن نصف بودجه درامد هدفمندی یانره ها حرفی بزند. مشتی شعار و ترساندن از مثلا یک جلادبدون گرفتن مسئولیت یا پاسخگویی. خیلی عجیب است حسن روحانی کسی مثل ابتکار معاون خود میکند که در اشغال سفارت امریکا را افتخار میکند! و بعد چهانگیری از اتش زدن سفارت عربستان شاکی است! حسن روحانی و اعتدالی و اصلاحاتچی هدفشان استمرار نظام ولایت فقیه مطلقه است. مردم به مرگ گرفتن تا به تب راضی شوند!