ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت: رئیسی تجربه به‌دست آورد و ذخیره آینده نظام است

پرویز داوودی در واکنش به شکست ابراهیم رئیسی گفت او از آبروی خود هزینه کرده و با تجربه‌ای که بدست آورده ذخیره خوبی برای آینده کشور و «مواقع حساس نظام» است.

پرویز داوودی

داوودی معاون اول کابینه اول و مشاور اقتصادی احمدی‌نژاد در کابینه دوم او، در توصیف رئیسی گفت جایگاه او والاتر از ریاست جمهوری است اما بخاطر «احساس وظیفه» در انتخابات شرکت کرد و «شاهد بداخلاقی‌های زیادی ازجمله برخی دروغ‌ها در مناظرات» بود.

خبرگزاری فارس به نقل از داوودی نوشت: «حدود ۱۶ میلیون به آقای رئیسی رأی دادند مجموعه‌ای هستند که صحبت‌ها و مطالبات به حقی دارند و درباره وضع اداری کشور، اشتغال، تولید، بیکاری و وضعیت جوانان  نقدهای جدی دارند.»

داوودی گفت روحانی پیروز انتخابات، باید به نظرات و خواست‌های رأی دهندگان به ابراهیم رئیسی توجه کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • روزبه

    در اینصورت باید به نظر ما تحریمیها که بیشتر از طرفداران ریسی.هستم باید بیشتر احترام گذاشته بشه.

  • جمشید

    بله ! از آبروی خود گذشته ! آدم آبرومند برای چه از آبروی خود بگذرد ؟ برای چه خود را بی آبرو کند ؟ برای نظام ! آدمی که آبرو ندارد چه دارد ؟ آنچه برای اینها مطرح نیست کشور و مردم است. آقای خمینی از آغاز هم با کشور و ملت میانه نداشته. مجلس ملی را مجلس اسلامی خواندند ! بعد هم گفت که حفظ اسلام واجب است ولی حفظ نظام اوجب واجبات ! همه چیز فدای قدرت و حکومت و ثروت ! در سال 88 هم که به جوانان مردم تجاوز کردند و خبرش پیچید، ولی امر مسلمین جهان گفت چرا اعلام کردند که آبروی نظام رفت ! یعنی خود این جنایت خوب بود (که بی دستور او کسی چنین جنایتی نمیکرد) نمی بایست اعلام میشد ! مگر چنین نظامی آبرو هم دارد ؟!