ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جنتی خطاب به روحانی: در چارچوب قانون ‏اساسی و منویات مقام معظم حرکت کنید

جنتی از مردم برای «حضور حداکثری» در انتخابات تشکر کرد و از روحانی خواست «در راستای تحقق اهداف نظام مقدس» گام بردارد و «تحت تاثیر» جریان‌های سیاسی قرار نگیرد.

احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان طی بیانیه‌ای از مردم برای «حضور حداکثری» در انتخابات تشکر کرد و از روحانی خواست «در راستای تحقق اهداف نظام مقدس» گام بردارد و «تحت تاثیر» جریان‌های سیاسی قرار نگیرد.

جنتی در بیانیه خود برای روحانی برنده انتخابات و رئیس جمهور دوره دوازدهم آرزوی موفقیت کرد اما به او تذکر داد در چهارچوب قانون، «منویات مقام معظم رهبری و پاسداشت خون شهیدان انقلاب اسلامی در راستای تحقق اهداف نظام مقدس‏ جمهوری اسلامی» گام بردارد. او گفت دولت جدید «به مطالبات به حق مردم» توجه کند و «تحت تاثیر جریانهای سیاسی» قرار نگیرد.

خامنه‌ای و همچنین جریانات اصولگرا در جریان انتخابات اخیر بارها بر مطالبات اقتصادی مردم تاکید کردند و پس از انتخابات نیز از روحانی خواستند برای حل مساله بیکاری و رکود اقتصادی اقدام کند.

شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان نیز در پی انتخاب مجدد روحانی طی بیانیه‌ای به او تبریک گفت. در این بیانیه عملکرد و سیاست‌های دولت یازدهم مورد تائید قرار گرفته است.

شورای عالی اصلاح‌طلبان ضمن تائید اقدامات دولت یازدهم اظهار امیدواری کرده که دولت دوازدهم بتواند آن سیاست‌ها را ادامه دهد و همچنین «نسبت به تسریع در امر رونق اقتصادی و اهتمام بیشتر به اشتغال جوانان و معیشت مردم، استفاده از جوانان و زنان در ساختار دولت، پیگیری لغو تحریم‌های ظالمانه غیر هسته‌ای از طریق توسعه و تقویت دیپلماسی گفتگو با دنیا» اقدام کند.

درپی اعلام نتایج انتخابات هواداران او در شهرهای مختلف ایران جشن گرفته و به رقص و پایکوبی پرداختند. در برخی از این اجتماعات شعارهایی در حمایت از موسوی و کروبی داده شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • جمشید

    شاید اینگونه حرفها از چنین آدمهایی ارزش پاسخگویی نداشته و نیازی به توضیح نباشد. ولی چون در جایگاه تصمیمگیری و اثرگذاری بر کشور و ملت هستند چاره ای نیست. کشور مال ملت است نه مال مقام معظم رهبری . اگر قرار بود منویات یک نفر ملاک باشد، چرا با این همه انواع هزینه ها و خسارتها انقلاب کردیم؟ همان شاه بود و تجریه هم نشان داد که زیان منویاتش مقایسه شدنی با زیانها و خسارتهای منویات این اقایان نبوده و نیست. باید مصالح، خواست و حقوق مردم را در نظر گرفت، نه یک نفر را حتا اگر رهبر باشد.