ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ستاد انتخابات رئیسی: قصد نداریم در اعتراض به نتیجه انتخابات تجمع برگزار کنیم

شایعاتی درگرفته بود مبنی بر اینکه راست افراطی می‌خواهد تجمعاتی در تهران و استان‌ها برگزار کند. ستاد انتخابات ابراهیم رئیسی تکذیب کرده است.

شایعاتی در شبکه‌های اجتماعی درگرفته بود مبنی بر اینکه راست افراطی قصد دارد در تهران و برخی شهرستان‌ها گردهمایی‌هایی در اعتراض به نتیجه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران برگزار کند. ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی این شایعات را تکذیب کرده است.

راست افراطی در بهت شکست

علی غلامی، سخنگوی ستاد انتخابات ابراهیم رئیسی به خبرگراری دانشجویان ایران (ایسنا) گفته است:

«جناب آقای رئیسی اعتراض خود به تخلفات صورت گرفته در انتخابات اخیر را صرفاً از مجاری قانونی و شورای نگهبان دنبال کرده و هیچ اقدام دیگری از جمله نامه‌نگاری یا برگزاری تجمع را در دستور کار ندارند.»

در روزهای گذشته در برخی استان‌ها مانند استان گیلان و کرمان  قوه قضائیه عده‌ای را به اتهام تخلفات انتخاباتی بازداشت کرده و علیه عده‌ای هم اعلام جرم کرده است. در میان این اشخاص مدیران دولتی هم حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • زنده باد فارسستان

    چه صحنه سازی های طنز آمیز!