ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتصاب کارگران فنی شرکت رجاء در اعتراض به نپرداختن دستمزدها

حدود صد تن از موتوریست‌های شرکت رجاء دست از کار کشیده‌اند. آن‌ها که از ابتدای سال جاری دستمزد نگرفته‌اند، امروز دوم خرداد در محوطه راه‌آهن تجمع کردند.

حدود ۱۰۰ تن از موتوریست‌های شرکت حمل و نقل ریلی رجاء دست از کار کشیده‌اند. آن‌ها امروز دوم خرداد در محوطه راه‌آهن تجمع کردند. کارگران فنی رجاء از ابتدای سال جاری دستمزد نگرفته‌اند و حق بیمه آن‌ها نیز از ماه‌ها پیش پرداخت نشده است.

عکس: آرشیو

کارگران چند روز است در اعتصاب به سر می‌برند.

یکی از کارگران معترض به خبرگزاری کار ایران (ایلنا) گفته است:

«برای تعویض دفترچه بیمه به تأمین اجتماعی مراجعه کردم ولی نتوانستم دفترچه جدید بگیرم، چرا که شرکت پیمانکاری حق بیمه ما را در ماه‌های اخیر پرداخت نکرده است.»

شرکت حمل و نقل ریلی رجاء  در سال ۷۶ و در پی آن ایجاد شد که دولت تصمیم گرفت بخش حمل و نقل مسافران راه آهن را واگذار کند. این شرکت ابتدا دولتی بود اما در سال ۸۸ به بخش خصوصی واگذار شد.

کارگران فنی شرکت رجاء سال ۹۵ نیز بارها با تعویق پرداخت دستمزدها روبرو شدند. در آذر و دی و سپس در اسفند سال پیش کارگران فنی رجاء که دستمزدهای خود را دریافت نکرده بودند، و حق بیمه‌شان نیز پرداخت نشده بود، چند بار دست به اعتراض زدند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.