ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به روسیه رفت

علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی و نماینده رهبر جمهوری اسلامی در این شورا، روز سه‌شنبه ۲ خرداد برای شرکت در اجلاس مقامات عالی امنیتی کشورهای مدافع رژیم سوریه وارد مسکو شد.

علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی و نماینده رهبر جمهوری اسلامی در این شورا، روز سه‌شنبه ۲ خرداد برای شرکت در اجلاس مقامات عالی امنیتی کشورهای مدافع رژیم سوریه وارد مسکو شد.

علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی و نماینده رهبر جمهوری اسلامی در این شورا

علی شمخانی در هنگام ورود به مسکو گفت: «با ابتکار جمهوری اسلامی و فدراسیون روسیه امروز اولین نشست دبیران شورای امنیت ملی کشورهای عضو ائتلاف ضد تروریسم هم‌پیمان سوریه در شهر زاویدو روسیه برگزار خواهد شد.»

او افزود: «برخی کشورهای بد سابقه در حمایت از تروریسم با اتکا بر دلارهای نفتی ضمن تبدیل کردن منطقه به انبار سلاح‌های غربی بذر ناامنی و خشونت می‌پاشند.»

اجلاس روسیه به ریاست شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه برگزار می‌شود و بنا به گزارش خبرگزاری‌های ایران، شمخانی قرار است در آن ضمن تبیین شرایط امنیتی و تحولات سیاسی و اقتصادی منطقه، راهبردها و تجربیات ایران برای ایجاد زمینه‌های مقابله مشترک با پدیده تروریسم را برای کشورهای شرکت‌کننده در اجلاس ارایه کند.

همچنین در این سفر هیئت ایرانی به‌منظور پیشبرد ابتکارات مشترک سیاسی، نظامی و امنیتی با کشورهای حاضر در اجلاس به‌ویژه هم‌پیمانان جمهوری اسلامی ایران با آن‌ها گفت‌وگو و رایزنی خواهد کرد.

علی شمخانی ۷ اردیبهشت با الکساندرلاورنتیف فرستاده ویژه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه ملاقات کرده و آخرین تحولات سوریه و منطقه را مورد بررسی قرار داده بود. در این دیدار ایران و روسیه بر ضرورت تقویت هماهنگی‌های خود در بحران سوریه، چه در عرصه نظامی و چه سیاسی تأکید کردند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.