ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعضای شورای نگهبان: تخلفات انتخاباتی باید بیشتر رسیدگی شوند

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان از درخواست اعضای این شورا برای بررسی بیشتر برخی گزارش‌های تخلفات انتخاباتی خبر داد.

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان از درخواست اعضای این شورا برای بررسی بیشتر برخی گزارش‌های تخلفات انتخاباتی خبر داد.

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم، عباسعلی کدخدایی گفت روز چهارشنبه ۳ خرداد شورای نگهبان در جلسه خود گزارش‌‌های تخلفات انتخابات ریاست ‌جمهوری را مورد بررسی قرار داد.

کدخدایی افزود: «اعضای شورای نگهبان در این جلسه، نسبت به برخی گزارش‌ها درخواست بررسی‌های بیشتری داشتند که قرار شد کارشناسان، بررسی‌های بیشتری انجام دهند و اوایل هفته آینده در جلسه‌ای این موضوع مورد بررسی قرار گیرد و تصمیم‌گیری کنیم.»

او درباره احتمال تأثیر این گزارش‌ها بر روند انتخابات پاسخی نداد و تنها به این بسنده کرد که شمار گزارش‌ها زیاد است و باید بررسی شوند.

به‌گفته کدخدایی هر دو کاندیدای مطرح، یعنی ابراهیم رئیسی، کاندیدای اصولگرایان و حسن روحانی، کاندیدای اعتدالگرایان و اصلاح‌طلبان، گزارش‌های متعددی از تخلفات به شورای نگهبان ارسال کرده‌اند.

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور روز چهارشنبه شورای نگهبان را مرجع رسیدگی به شکایت‌ها و اعتراض‌ها نسبت به انتخابات دانست و گفت: «طرح تخلف یا تولید اخبار جعلی شیرینی انتخابات را تلخ می‌کند.»

وزیر کشور انتشار برخی فیلم‌ها در مورد تخلفات انتخاباتی را جعلی دانست و در مورد امکان خرید و فروش رأی گفت مواردی از این قبیل به دست وزارت کشور نرسیده است.

رحمانی فضلی همچنین مسئله دادن ناهار و شام از سوی کاندیداها به مردم به‌منظور جلب رأی آن‌ها را امری عادی خواند و گفت: «در قانون نیامده که دادن ناهار و شام ممنوع است. از این قبیل مسائل در این انتخابات به این بزرگی همیشه مطرح می‌شود.»

در طول رقابت‌های انتخاباتی فیلم‌ها و تصاویری از دعوت ستادهای تبلیغاتی ابراهیم رئیسی برای صرف شام یا ناهار در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌گشت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.