ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اصفهان: مرگ دو کارگر و یک آتش‌نشان در سقوط به چاه

در فولادشهر از توابع شهرستان لنجان در غرب استان اصفهان، دو کارگر و یک آتش‌نشان به عمق یک حلقه چاه ۴۰ متری، سقوط کرده و کشته شدند.

در فولادشهر از توابع شهرستان لنجان در غرب استان اصفهان، دو کارگر و یک آتش‌نشان به عمق یک حلقه چاه ۴۰ متری، سقوط کرده و کشته شدند.

عکس از آرشیو

به‌گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، عباس عابدی، مدیر روابط عمومی حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان دوشنبه ۸ خرداد گفت این حادثه ساعت ۲۱ و ۴۸ دقیقه یکشنبه در محدوده مسکن مهر فولادشهر رخ داد.

به‌رغم اعزام یک واحد امدادی پیش بیمارستانی به محل حادثه، ابتدا دو کارگر جان باختند و بعد یک آتش‌نشان حین امدادرسانی به انتهای چاه سقوط کرد و کشته شد.

علت بروز این حادثه در دست بررسی است. فولادشهر در ۲۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

روز گذشته، یکشنبه ۷ خرداد ابولفضل اشرف منصوری، عضو هیأت مدیره کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگری، به خبرگزاری کار ایران (ایلنا) گفته بود که تا هنگامی که نمایندگان کارگران در کمیته‌های تحقیق شورای عالی حفاظت فنی و بهداشت کار، حضور نداشته باشند، حوادث کار تکرار می‌شوند و هیچ راهکاری برای خروج از این وضعیت وجود نخواهد داشت.

به‌گفته اشرف منصوری در دو ماه اخیر دو حادثه کار با ابعادی هولناک در معدن زمستان یورت و فولاد بویر احمد اتفاق افتاده که تاکنون هیچ گزارشی از دلایل وقوع و پیشگیری از آن از سوی کمیته‌های تحقیق منتشر نشده است.

حادثه اول معدن زمستان یورت در ۱۳ اردیبهشت‌ماه امسال رخ داد و ۴۴ کارگر جان خود را از دست دادند. کوره ذوب مجمتع فولاد بویر احمد نیز روز دوشنبه یکم خرداد منفجر شد و ۹ کارگر به‌شدت زخمی شدند که ۳ نفر از آن‌ها به علت شدت بالای زخم‌ها جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.