ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

از تیرماه، بررسی حجاب کارمندان آغاز می‌شود

از ماه آینده، بازرسی از ادارات استانی و شهرستانی در حوزه عفاف و حجاب، توسط گروه‌های بازرسی ستاد صیانت استان آغاز خواهد شد.

از ماه آینده، بازرسی از ادارات استانی و شهرستانی در حوزه عفاف و حجاب، توسط گروه‌های بازرسی ستاد صیانت استان آغاز خواهد شد.

به نوشته روزنامه خراسان، بر اساس ابلاغیه برخی استانداری‌های کشور، به مدیران محلی اعلام شده که حسب تقویم برنامه‌های ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور در سال ۹۶، مقرر شده از ماه آینده (تیرماه) بازرسی از ادارات استانی و شهرستانی در حوزه عفاف و حجاب توسط گروه‌های بازرسی ستاد صیانت استان آغاز شود.

این ادارات شامل دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و بانک‌های دولتی و خصوصی هستند.

 «ستاد صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندان» را محمود احمدی‌نژاد طی ابلاغيه‌ای به وزير كشور وقت در سال ۱۳۸۷ تشكيل داد. دو محور اصلی فعالیت این ستاد، صيانت از حقوق شهروندی و ترويج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب است.

این ستاد در دولت یازدهم هم بسیار فعال بوده و محمدحسین مقیمی، قائم مقام وزیر کشور پیش‌تر گفته بود که این ستاد تا‌کنون چهار هزار جلسه در سراسر کشور برگزار کرده و ۱۰هزار کارشناس در آن مشغولند تا تنها روی موضوعاتی چون گسترش عفاف و حجاب در میان مراجعه‌کنندگان به اداره‌ها و کارکنان آن‌ها کار کنند.

علی مولازاده جانشین قائم مقام وزیر کشور هم دیماه گذشته گفته بود که علاوه بر مساله حجاب و عفاف کارکنان دولت، نظارت بر مهد کودک‌ها، فرودگاه‌ها و مبادی ورودی و خروجی در بحث عفاف و حجاب از دیگر اقداماتی است که در این ستاد در حال اجرا است.

 اجرای برنامه‌های ۱۲ گانه، هشت گانه و ۱۰ گانه درون سازمانی ترويج فرهنگ عفاف و حجاب ويژه كاركنان دولت، اهدای بودجه به كليه دستگاه‌ها برای كمک به اجرای برنامه‌های ترويج عفاف و حجاب، بازرسی و ارزيابی وضعيت عفاف و حجاب، اجراي برنامه‌های فرهنگی و آموزشی درون سازمانی (ويژه كاركنان) در کنار بازرسی و ارزيابی عملكرد دستگاه‌های اجرایی در انجام وظايف برون سازمانی براي ترويج فرهنگ عفاف و حجاب و تدوين اوليه ساختار ستاد صيانت دستگاه‌های اجرایی در حوزه عفاف و حجاب و ابلاغ به كليه دستگاه‌هاي اجرایی و استانداری‌ها، از وظایف این ستاد است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.