ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شورای نگهبان صحت انتخابات ریاست جمهوری را تأیید کرد

دور از انتظار نبود: احمد جنتی در نامه‌ای به وزارت کشور اعلام کرده که انتخابات ریاست جمهوری سالم برگزار شده و نتیجه‌اش معتبر است.

شورای نگهبان صحت دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران را تأیید کرد. به گفته سخنگوی شورای نگهبان شکایت‌هایی که درباره تخلفات انتخاباتی برای شورای نگهبان ارسال شده، به قوه قضائیه ارجاع داده شده است.

شورای نگهبان صحت انتخابات ریاست جمهوری را تأیید کرد

سلمان سامانی، سخنگوی وزارت کشور به خبرگزاری‌های داخلی گفته است که احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان در نامه‌ای که برای وزارت کشور فرستاده، با استناد به ماده ۷۹ قانون انتخابات ایران صحت انتخابات ریاست جمهوری را تأیید کرده است.

سخنگوی وزارت کشور درباره تخلفات انتخاباتی گفته است:

«شکایات و گزارش‌هایی راجع به فعالیت‌های انتخاباتی قبل از روز رأی‌گیری و در روز رأی‌گیری به شورای نگهبان واصل شده  که برخی از آنها پس از بررسی به مراجع قضایی ارسال شده است.»

ابراهیم رئیسی در روز رأی‌گیری در مجموع هفت مورد تخلف را به وزارت کشور گزارش داده بود. رقیب روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نخستین سخنرانی‌اش بعد از شکست گفته بود مهم‌ترین این تخلفات این بوده که برای برخی شعبات اخذ رأی تعرفه به اندازه کافی فرستاده نشده.

در روز رأی‌گیری عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرده بود که اعلام تخلف به معنای وجود تخلف نیست.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.