ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آغاز همایش جهانی زنان ایرانی در هلند

<p>بيست و دومين همايش جهانی بنياد پژوهش&zwnj;های زنان ايرانی، بامداد امروز، ۲۴ ژوئن ۲۰۱۱ در هلند آغار به کار کرد. اين همايش سه روزه در شهر آمِرسفورت در جريان است.</p> <!--break--> <p><br /> به گزارش راديو زمانه، برنامه&zwnj;های نخستين روز از همايش به زبان انگليسی و با سخنرانی آمال فان هيس، فعال مصری - هلندی و نعيما آزوغ، فعال مراکشی - هلندی آغاز شد.</p> <p><br /> اين دو فعال به تجربيات خود در رابطه با فعاليت برای حقوق زنان در کشورهای اسلامی و راهکارها سخن گفتند.</p> <p><br /> در ادامه برنامه همچنين لوکاس بولسيس، شهردار شهر آمرسفورت، در سخنان کوتاهی، از برگزاری اين همايش در آمرسفورت ابراز خوشحالی کرد.</p> <p><br /> در نخستين روز همايش که نزديک به ۲۰۰ نفر در آن شرکت داشتند، فيلمی از محبوبه عباس&zwnj;قلی&zwnj;زاده، فعال حقوق زنان که چندی است از ايران خارج شده به نمايش در آمد که درباره زندانی شدن فعالان حقوق زن در ايران و تأثير آن&zwnj;ها بر زندانيان معمولی زن در زندان بود.</p> <p><br /> گلناز امين، يکی از پايه&zwnj;گذاران اصلی همايش&zwnj;های جهانی بنياد پژوهش&zwnj;های زنان ايرانی نيز از آمريکا برای شرکت در اين همايش به هلند آمده است.</p> <p><br /> به گزارش خبرنگار راديو زمانه در محل همايش، او از زنان ايرانی که در ايران، تجربه زندانی شدن را از سر گذرانده&zwnj;اند و در تالار حضور داشتند دعوت کرد که به روی صحنه بيايند. اين حرکت، با ابراز احساسات شديد حاضران همراه شد.</p> <p><br /> برنامه&zwnj;های بيست و دومين همايش جهانی بنياد پژوهش&zwnj;های زنان ايرانی، فردا و پس&zwnj;فردا، ۲۵ و ۲۶ ژوئن به زبان فارسی ادامه خواهد يافت و گزارش&zwnj;های آن نيز در تارنمای راديو زمانه منتشر خواهد شد.<br /> &nbsp;</p>

بيست و دومين همايش جهانی بنياد پژوهش‌های زنان ايرانی، بامداد امروز، ۲۴ ژوئن ۲۰۱۱ در هلند آغار به کار کرد. اين همايش سه روزه در شهر آمِرسفورت در جريان است.

به گزارش راديو زمانه، برنامه‌های نخستين روز از همايش به زبان انگليسی و با سخنرانی آمال فان هيس، فعال مصری - هلندی و نعيما آزوغ، فعال مراکشی - هلندی آغاز شد.

اين دو فعال به تجربيات خود در رابطه با فعاليت برای حقوق زنان در کشورهای اسلامی و راهکارها سخن گفتند.

در ادامه برنامه همچنين لوکاس بولسيس، شهردار شهر آمرسفورت، در سخنان کوتاهی، از برگزاری اين همايش در آمرسفورت ابراز خوشحالی کرد.

در نخستين روز همايش که نزديک به ۲۰۰ نفر در آن شرکت داشتند، فيلمی از محبوبه عباس‌قلی‌زاده، فعال حقوق زنان که چندی است از ايران خارج شده به نمايش در آمد که درباره زندانی شدن فعالان حقوق زن در ايران و تأثير آن‌ها بر زندانيان معمولی زن در زندان بود.

گلناز امين، يکی از پايه‌گذاران اصلی همايش‌های جهانی بنياد پژوهش‌های زنان ايرانی نيز از آمريکا برای شرکت در اين همايش به هلند آمده است.

به گزارش خبرنگار راديو زمانه در محل همايش، او از زنان ايرانی که در ايران، تجربه زندانی شدن را از سر گذرانده‌اند و در تالار حضور داشتند دعوت کرد که به روی صحنه بيايند. اين حرکت، با ابراز احساسات شديد حاضران همراه شد.

برنامه‌های بيست و دومين همايش جهانی بنياد پژوهش‌های زنان ايرانی، فردا و پس‌فردا، ۲۵ و ۲۶ ژوئن به زبان فارسی ادامه خواهد يافت و گزارش‌های آن نيز در تارنمای راديو زمانه منتشر خواهد شد.
 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.