ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شکایت دولت از خبرگزاری فارس به دلیل «توهین» به وزیر بهداشت

دیروز خبرگزاری فارس کاریکاتوری با طراحی «محمدعلی رجبی» از وزیر بهداشت منتشر کرد که قاضی‌زاده هاشمی در آن با عصبانیت یک «علامت سوال» را لگدمال و قلمی را روی آن خُرد می‌کرد.

معاونت حقوقی رئیس‌جمهوری ایران از خبرگزاری فارس به دلیل توهین به وزیر بهداشت این کشور شکایت کرد.

احتمالاً دلیل شکایت از فارس این کاریکاتور است

پایگاه اطلاع‌رسانی دولت ایران جمعه‌شب، ۱۳ خرداد اعلام کرد که معاونت حقوقی رئیس‌جمهوری علیه خبرگزاری فارس، خبرگزاری وابسته به سپاه پاسداران به دلیل توهین به حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت شکایت می‌کند.

جزئیات این شکایت آشکار نشده و مشخص نیست که منظور دولت از «توهین» به قاضی‌زاده هاشمی چه مطلبی در خبرگزاری فارس است. اما دیروز این خبرگزاری کاریکاتوری با طراحی «محمدعلی رجبی» از وزیر بهداشت منتشر کرد که در آن با عصبانیت یک «علامت سوال» را لگدمال می‌کرد و قلمی را روی آن خُرد می‌کرد.

در توضیح این کاریکاتور نوشته شده بود که وزیر بهداشت در پاسخ به یک سوال خبرنگار روزنامه قدس، نزدیک به محافظه‌کاران مشهد گفته است: «شما مگر مزدورید؟ هر چرتی را که به شما می‌دهند نباید بپرسید، آدم از گرسنگی بمیرد بهتر از این است که برای این روزنامه‌کار کند!»

روزنامه قدس همچون خبرگزاری فارس و دیگر رسانه‌های محافظه‌کار از حامیان ابراهیم رئیسی ــ تولیت آستان قدس و عضو هیأت مرگ در اعدام زندانیان سیاسی در تابستان ۱۳۶۷ ــ در انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.