ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزیر اطلاعات: محلی که تروریست‌ها هم‌پیمان شدند شناسایی شد

داعش ویدیویی از تروریست‌ها قبل از حملات تهران منتشر کرده. محمود علوی می‌گوید محلی که تروریست‌ها در این ویدیو هم‌پیمان شده‌اند، شناسایی شده است.

گروه دولت اسلامی (داعش) ویدیویی را در سایت «اعماق» منتشر کرده که نشان می‌دهد که چگونه چند تروریست قبل از حمله به مجلس شورای اسلامی و مقبره آیت‌الله خمینی با یکدیگر هم‌پیمان می‌شوند. به گفته محمود علوی، وزیر اطلاعات، مأموران این وزارتخانه موفق شده‌اند مکانی را که در آن این ویدیو تهیه شده شناسایی کنند.

محمود علوی، وزیر اطلاعات ایران: بازتاب خبرهای مربوط به فعالیت گروه‌های تروریستی موجب تشویش خاطر شهروندان می‌شود.

محمود علوی، وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی جمعه ۱۹ خرداد در حاشیه برگزاری مراسم تشییع کشته‌شدگان حملات تروریستی در تهران به خبرگزاری‌های داخلی گفته است:

«مکانی که تروریست‌ها با هم هم‌پیمان شده بودند شناسایی و تعدادی از افراد آن‌ها دستگیر شدند. ما در دو روز گذشته و پس از این اتفاق رد آن‌ها را زدیم و آن‌ها را شناسایی کردیم. عقبه تیم تروریستی را شناسایی کردیم و اکنون افراد متعددی از آن‌ها شناسایی و دستگیر شدند و محلی که در آن با هم هم‌پیمان شده بودند و فیلم آن را مردم در فضای مجازی دیدند شناسایی شد و تعدادی از نفرات آن‌ها هنوز آنجا حضور داشتند که دستگیر شدند.»

به گفته وزیر اطلاعات تجهیزات، مواد منفجره و یک کمربند انفجاری هم در این خانه کشف شده است.

وزارت اطلاعات پیش از ظهر جمعه ۱۹ خرداد با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که چند خانه امن اعضای گروه دولت اسلامی (داعش) را در شمال غرب ایران شناسایی و «پاکسازی کرده و موفق شده شماری از اعضای گروه دولت اسلامی (داعش) را که در ارتباط با مهاجمان در حملات تروریستی در تهران بودند شناسایی و دستگیر کند.

وزیر اطلاعات گفته است عملیات شناسایی گروه‌‌های مرتبط با حملات تروریستی در تهران همچنان ادامه دارد. او اعلام جزئیات این عملیات را به بعد موکول کرده است.

حملات همزمان به ساختمان اداری مجلس و مقبره آیت‌الله خمینی صبح چهارشنبه  ۱۷ خرداد توسط دو گروه مسلح انجام شد و ۱۷ نفر از محافظان و کارمندان مجلس و مردم عادی کشته و ۵۲  نفر زخمی شدند. این حملات پس از چند ساعت درگیری مسلحانه با کشته شدن همه مهاجمان پایان یافت. گروه «دولت اسلامی» (داعش) مسئولیت این حملات را به عهده گرفت.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مهرداد

    جل الخالق ! مغز آدم از این جفنگیات سوت میکشه !5 نفر از شمالغرب کشور با تجهیزات ترور و انفجار راه میافتند میان تهران و عملیات تروریستی شان رو انجام میدن اما وزارت اطلاعات ما چیزی نمیفهمه اما از روی لباس افراد یا فرش خونه !!! تشخیص میده این خوننه کجاست !!!! ضمنا مگر نگفتند یکی از تروریستها زن بود ؟ چرا توی مراسم سوگند نیست ؟