ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فردی که در پل ورودی شیراز پرچم داعش را نصب کرده بود دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از دستگیری فردی خبر داد که پرچم گروه دولت اسلامی (داعش) را در پل فسا در شهر شیراز نصب کرده بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از دستگیری فردی خبر داد که پرچم گروه دولت اسلامی (داعش) را در پل فسا در شهر شیراز نصب کرده بود.

علی صالحی، دادستان شیراز

به گزارش روابط عمومی دادستانی کل ایران، علی صالحی، دادستان شیراز خبر داده است که نیروی انتظامی فردی را که در پل ورودی به شهر شیراز پرچم داعش را نصب کرده بود، شناسایی و بازداشت کرده است.

پل فسا نام پلی در شیراز است. در شبکه‌های اجتماعی تصاویری منتشر شده بئد که نشان می‌داد پرچم داعش بر سر این پل به اهتزار درآمده است.

دادستان شیراز به خبرگزاری‌های داخلی گفته است:

«فرد دستگیر شده تحت بازجویی قرار دارد تا علت و انگیزه رفتار مجرمانه وی مشخص شود.»

بعد از حملات گروه دولت اسلامی (داعش) در تهران دادستانی استان فارس ۷ نفر را که با این حملات مرتبط بودند بازداشت کرد. در لارستان هم عده‌ای به اتهام همدستی و تبانی با گروه دولت اسلامی (داعش) بازداشت شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • داعش شیطانی است که در جلد هر مسلمان ناراضی میتواند برود. از دکتر گرفته تا کارگر ساده. از عرب گرفته تا عجم. میگن فلان بیماری دوره بازگشت مثلا ۶ ساله دارد. در اسلام هم مشکل همین است. در میان امت مسلمان هر از چند گاهی طاعون ارتجاع فراگیر میشود.

  • faryad

    بازداشت یکی از نزدیکان وزیر وابسته به حزب‌الله لبنان به اتهام قاچاق مواد مخدر سه شنبه 13 ژوئن 2017 نیروهای امنیتی لبنان هفته گذشته (8 ژوئن) یکی از تاجران و قاچاقچیان مواد مخدر را در منطقه "الشویفات" واقع در منطقه جنوب بیروت جایی که دژ حزب الله لبنان به شمار می‌رود، به اتهام قاچاق مواد مخدر بازداشت کردند. نیروهای امنیتی پس از بررسی هویت قاچاقچی بازداشت شده مشخص شد که فرزند برادر «حسین الحاج حسن» که وزیر صنایع وعضو حزب‌الله لبنان است!

  • Nader

    از این ببعد هر که ناراضی بود٬ بدون اعلام مشخصات بعنوان داعشی میکشند و یک پرچم داعش هم بالای اجسادشان میگذارند!