ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ناجا شایعه ورود گلشیفته فراهانی به ایران را تکذیب کرد

شایعاتی درگرفته بود که گلشیفته فراهانی با لباس مبدل و نام جعلی وارد ایران شده. نیروی انتظامی جمهوری اسلامی این شایعه را تکذیب کرده است.

در شبکه‌های اجتماعی شایعاتی درگرفته بود مبنی بر اینکه گلشیفته فراهانی، بازیگر سرشناس ایرانی که در تبعید، در فرانسه به سر می‌برد، با لباس مبدل و نام جعلی به ایران بازگشته اما نیروی انتطامی جمهوری اسلامی در فرودگاه او را شناسایی و توقیف کرده است.

گلشیفته فراهانی، بازیگر سرشناس ایرانی

دفتر ناجا در فرودگاه خمینی این خبر را تکذیب کرده است.

دفتر سخنگوی ناجا با تکذیب این خبر به خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)  گفته است:

«خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر قصد گلشیفته فراهانی برای ورود به کشور در روز  شنبه با پاسپورت جعلی و لباس مبدل کذب است. بنابر این موضوع دستگیری وی توسط پلیس فرودگاه نیز تکذیب می‌شود.»

گلشیفته فراهانی به خاطر بازی در فیلم «دروغ‌ها» در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد به وزارت اطلاعات فراخوانده شد و تحت بازجویی قرار گرفت. او سپس از ایران خارج شد و اکنون در فرانسه زندگی می‌کند.

او در یکی از آخرین نقش‌هایش در فیلم «پترسون» ساخته جیم جارموش بازی کرده است. این فیلم سال گذشته در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.