ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دولت ۴ کارخانه را به مزایده می‌گذارد

کارخانه‌هایی که قرار است به مزایده گذاشته شوند: زغال سنگ البرز شرقی، هلی کوپتری ایران، ماشین سازی لرستان و گروه صنعتی ایدرولند. تاریخ مزایده روز ۱۲ تیر است.

۴ کارخانه دولتی از طریق مزایده به فروش خواهند رسید. این کارخانه‌ها عبارتند از: زغال سنگ البرز شرقی، هلی کوپتری ایران، ماشین سازی لرستان و گروه صنعتی ایدرولند.

تاریخ مزایده روز ۱۲ تیر است.

اجرای برنامه خصوصی سازی در ایران با فساد گسترده همراه بوده است

جعفر سبحانی، مشاور خصوصی سازی حسن روحانی هنگام اعلام فروش این کارخانه‌ها، علاوه بر ۴ شرکت یاد شده، از شرکت پنجمی هم نام برده بود.

قرار بود شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران هم به فروش برسد و در گفت و گوی سبحانی و نیز آگهی منتشر شده درباره مزایده نیز نام آن آمده بود اما کمی بعد اعلام شد فروش ۶۷ درصد سهام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران لغو شده است.

سبحانی درباره چگونگی فروش این کارخانه‌ها گفته است زغال سنگ البرز شرقی با اقساط ۵ ساله به فروش می‌رسد، شرکت هلیکوپتری ایران با ۳۴ درصد سهام در مزایده شرکت می‌کند و ماشین سازی لرستان با اقساط یک ساله به فروش می‌رسد.

تجربه خصوصی سازی کارخانه‌ها در ایران نشان داده است واگذاری کارخانه به بخش خصوصی با اخراج گسترده کارگران همراه است.

خبرهای بیشتر در حوزه کارگری:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • iranian

    اینها ثورت ملی مردم ایران است. دولت حسن روحانی نشان میدهد قصد ندارد ثروت ملت را به مردم به صورت سهام برگداند. او هم مثل خامنه ای در حال چوب حراج به امول مردمان ایران هستند. اینها نشان میدهد نظاو ولایت فقیه دشمن کینه توز مردم ایران است و تا نابودی کامل ثروتهای ملی ادامه خواهد داد. اگر خدایی هست امثال خامنه ای و حسن روحانی و امثالهم از روی زمین بردارد که جز ننگ و جنایت و خیانت به بشریت کاری دیگر نمی کنند. من جز نفرین کاری نمیتوانم بکنم چون ملت ایران بی خاصیت شده اند و سکوت مرگ گرفته اند و نه در خارج و نه در داخل هیچکس اعتراض نمیکند از این غارت ثروت ملی ایران.