ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جنتی: دولت در کابینه از نیروهای انقلابی استفاده کند

احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان و رئیس مجلس خبرگان وضع اشتغال در کشور را خوب ندانست و گفت اگر دولت از نیروهای انقلابی استفاده کند موفق خواهد شد.

احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان و رئیس مجلس خبرگان وضع اشتغال در کشور را خوب ندانست و گفت اگر دولت از نیروهای انقلابی استفاده کند موفق خواهد شد.

احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان و رئیس مجلس خبرگان

احمد جنتی سه‌شنبه ۱۳ تیر در دیدار با کارکنان شورای نگهبان اظهار امیدواری کرد که نتیجه انتخابات «بالاخره به خیر و صلاح این مردم تمام شود» و «دولت موفق به کار و خدمت شود».

او با بیان این‌که «وضع کار و اشتغال خوب نیست»، گفت انتظار دارد که دولت «در کابینه آینده از نیروهای انقلابی استفاده کند».

به‌گفته جنتی «اگر نیروی انقلابی؛ وزیر، استاندار و فرماندار شود؛ قطعاً اقتصاد مقاومتی تحقق پیدا می‌کند.»

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی نیز بارها در دوران رقابت‌های دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از وضعیت اقتصادی کشور انتقاد کرده و راهکار آن را پیشبرد «اقتصاد مقاومتی» دانسته بود.

در روزهای اخیر با نزدیک شدن تشکیل کابینه حسن روحانی، نیروهای اصولگرایی که نتوانستند در انتخابات پیروز شوند فشارهای خود را برای وارد کردن طرفداران خود به کابینه دولت دوازدهم افزایش داده‌اند. آن‌ها می‌گویند اگر دولت می‌خواهد تعامل خود را نشان دهد باید در امور اجرایی خود از این افراد استفاده کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.