ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بالاترین نرخ بیکاری در سه استان البرز، چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه

مرکز آمار ایران نرخ بیکاری استان‌های کشور در بهار سال جاری را اعلام کرد. بر این اساس استان‌های البرز، چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه بالاترین نرخ بیکاری را داشته‌اند.

مرکز آمار ایران نرخ بیکاری استان‌های کشور در بهار سال جاری را اعلام کرد. بر این اساس استان‌های البرز، چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه بالاترین نرخ بیکاری را داشته‌اند.

بر پایه گزارش جدید مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری در استان‌های البرز، چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه در بهار سال ۹۶ به‌ترتیب ۲۰.۴ درصد،  ۲۰.۳ درصد و ۲۰.۲ درصد بوده است.

در آن سوی جدول استان‌های مرکزی، سمنان و همدان قرار دارند که کمترین نرخ بیکاری را دارند. نرخ بیکاری در استان مرکزی ۷.۴ درصد، در استان سمنان ۸.۸ درصد و در استان همدان ۸.۹ درصد بوده است.

در بهار سال گذشته بالاترین نرخ بیکاری را استان‌های کرمانشاه، چهار محال و بختیاری و کردستان داشتند. نرخ بیکاری استان البرز در یک سال گذشته پنج درصد افزایش داشته و بدین ترتیب جایگزین کردستان در جدول امسال شده است. نرخ بیکاری بهار امسال در کردستان ۱۳.۷ درصد بوده در حالی که سال گذشته در همین فصل این میزان ۲۰.۵ درصد بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.