ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«خانواده پگاه آهنگرانی تحت فشار است»

<p>يک منبع آگاه به راديو زمانه گفته است که خانواده پگاه آهنگرانی به&zwnj;دليل تحت فشار بودن تصميم گرفته&zwnj;اند که تا روشن شدن وضعيت وی در زندان، با رسانه&zwnj;ها گفت&zwnj;وگو نکنند.</p> <!--break--> <p><br /> به گفته اين منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود، هنوز جرم پگاه آهنگرانی، بازيگر و فيلم&zwnj;ساز جوان سينمای ايران که هم&zwnj;اکنون در بازداشت به&zwnj;سر&zwnj;می&zwnj;برد، از سوی مسئولان قضائی مشخص نشده است.</p> <p><br /> اين منبع آگاه همچنين خبر داد که روز گذشته پگاه آهنگرانی برای دومين بار با خانواده خود تماس گرفته است. وی در اين تماس که طولانی&zwnj;تر از بار نخست بود گفته است که تنهاست و شرايط&zwnj;ش بهتر از قبل است.</p> <p><br /> بر پايه اين گزارش صدای پگاه آهنگرانی در اين تماس کمی بهتر از تماس تلفنی نخست بود.</p> <blockquote> <p><br /> خانواده پگاه آهنگرانی از سوی وکيل آگاهند که پگاه در زندان اوين است ولی نمی&zwnj;دانند که در کدام بخش به&zwnj;سر می&zwnj;برد</p> </blockquote> <p>اين منبع آگاه به راديو زمانه گفته است که خانواده پگاه آهنگرانی از سوی وکيل آگاهند که پگاه در زندان اوين است ولی نمی&zwnj;دانند که در کدام بخش به&zwnj;سر می&zwnj;برد.</p> <p><br /> پگاه آهنگرانی شامگاه روز يکشنبه ۱۹ تيرماه توسط پنج نفر از مأموران حفاظت اطلاعات نيروی انتظامی در منزل شخصی&zwnj;اش دستگير شد.</p> <p><br /> پيش از اين خبری منتشر شده بود که بر پايه آن اين بازيگر جوان از ۲۲ تيرماه به اطلاعات سپاه پاسداران تحويل داده شده است.</p> <p><br /> پگاه آهنگرانی فرزند منيژه حکمت و جمشيد آهنگرانی، دو فيلم&zwnj;ساز سينمای ايران است که در دهمين دوره رياست جمهوری، در ستاد ميرحسين موسوی از نامزدان اصلاح&zwnj;طلب اين دوره از انتخابات فعال بود.</p> <p><br /> وی يک بار نيز در رويدادهای پس از انتخابات احضار شد و مورد بازجويی قرار گرفت.</p> <p><br /> شبکه خبری دويچه&zwnj;وله چندی پيش از پگاه آهنگرانی دعوت کرده بود تا از ۱۳ تا ۲۱ تيرماه جاری برای پوشش وبلاگی جام جهانی فوتبال زنان به آلمان برود.</p> <p><br /> پگاه آهنگرانی با فيلم &laquo;دختری با کفش&zwnj;های کتانی&raquo;، ساخته رسول صدرعاملی در سال ۱۳۷۷ مطرح شد.</p> <p><br /> وی تا کنون در ۱۴ فيلم بلند ايفای نقش کرده است. آخرين فيلم او &laquo;ورود آقايان ممنوع&raquo; ساخته رامبد جوان است که هم&zwnj;اکنون در سينماهای ايران نمايش داده می&zwnj;شود و يکی از پرفروش&zwnj;ترين فيلم&zwnj;های حال حاضر ايران به شمار می&zwnj;رود.</p> <p><br /> پيش از اين مريم مجد، عکاس مطبوعات ايران در تاريخ ۳۱ خردادماه، يک روز پيش از سفرش به آلمان برای عکاسی از جام جهانی فوتبال زنان در اين کشور، در منزل شخصی&zwnj;اش بازداشت شد.</p> <p><br /> مريم مجد، در حالی که به دليلی بيماری از وضعيت نامساعدی در زندان برخوردار بود، روز گذشته با صدور قرار وثيقه از زندان آزاد شد.<br /> &nbsp;</p>

يک منبع آگاه به راديو زمانه گفته است که خانواده پگاه آهنگرانی به‌دليل تحت فشار بودن تصميم گرفته‌اند که تا روشن شدن وضعيت وی در زندان، با رسانه‌ها گفت‌وگو نکنند.

به گفته اين منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود، هنوز جرم پگاه آهنگرانی، بازيگر و فيلم‌ساز جوان سينمای ايران که هم‌اکنون در بازداشت به‌سر‌می‌برد، از سوی مسئولان قضائی مشخص نشده است.

اين منبع آگاه همچنين خبر داد که روز گذشته پگاه آهنگرانی برای دومين بار با خانواده خود تماس گرفته است. وی در اين تماس که طولانی‌تر از بار نخست بود گفته است که تنهاست و شرايط‌ش بهتر از قبل است.

بر پايه اين گزارش صدای پگاه آهنگرانی در اين تماس کمی بهتر از تماس تلفنی نخست بود.

اين منبع آگاه به راديو زمانه گفته است که خانواده پگاه آهنگرانی از سوی وکيل آگاهند که پگاه در زندان اوين است ولی نمی‌دانند که در کدام بخش به‌سر می‌برد.

پگاه آهنگرانی شامگاه روز يکشنبه ۱۹ تيرماه توسط پنج نفر از مأموران حفاظت اطلاعات نيروی انتظامی در منزل شخصی‌اش دستگير شد.

پيش از اين خبری منتشر شده بود که بر پايه آن اين بازيگر جوان از ۲۲ تيرماه به اطلاعات سپاه پاسداران تحويل داده شده است.

پگاه آهنگرانی فرزند منيژه حکمت و جمشيد آهنگرانی، دو فيلم‌ساز سينمای ايران است که در دهمين دوره رياست جمهوری، در ستاد ميرحسين موسوی از نامزدان اصلاح‌طلب اين دوره از انتخابات فعال بود.

وی يک بار نيز در رويدادهای پس از انتخابات احضار شد و مورد بازجويی قرار گرفت.

شبکه خبری دويچه‌وله چندی پيش از پگاه آهنگرانی دعوت کرده بود تا از ۱۳ تا ۲۱ تيرماه جاری برای پوشش وبلاگی جام جهانی فوتبال زنان به آلمان برود.

پگاه آهنگرانی با فيلم «دختری با کفش‌های کتانی»، ساخته رسول صدرعاملی در سال ۱۳۷۷ مطرح شد.

وی تا کنون در ۱۴ فيلم بلند ايفای نقش کرده است. آخرين فيلم او «ورود آقايان ممنوع» ساخته رامبد جوان است که هم‌اکنون در سينماهای ايران نمايش داده می‌شود و يکی از پرفروش‌ترين فيلم‌های حال حاضر ايران به شمار می‌رود.

پيش از اين مريم مجد، عکاس مطبوعات ايران در تاريخ ۳۱ خردادماه، يک روز پيش از سفرش به آلمان برای عکاسی از جام جهانی فوتبال زنان در اين کشور، در منزل شخصی‌اش بازداشت شد.

مريم مجد، در حالی که به دليلی بيماری از وضعيت نامساعدی در زندان برخوردار بود، روز گذشته با صدور قرار وثيقه از زندان آزاد شد.
 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.