ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آتش‌سوزی در ساختمان لاک مارکت در منطقه کمدن لندن

هنوز یک ماه از فاجعه‌آتش‌سوزی در برج گرن‌فلد نگذشته که یک ساختمان دیگر در لندن دچار حریق شد. ۷۰ آتش‌نشان در محل حضور دارند.

هنوز یک ماه از فاجعه آتش‌سوزی در برج گرن‌فلد نگذشته که آتش‌نشانی لندن اعلام کرده یک حریق بزرگ دیگر در این کلانشهر اتفاق افتاده است: ساختمان لاک مارکت در منطقه کمدن لندن از نخستین ساعات بامداد امروز در آتش می‌سوزد.

آتش‌سوزی در ساختمان لاک مارکت در منطقه کمدن لندن

در لندن یک حریق بزرگ دیگر اتفاق افتاده. ساختمان لاک مارکت در منطقه کمدن لندن که از مناطق توریستی شهر است از بامداد دوشنبه ۱۰ ژوئیه در آتش می‌سوزد. بیش از ۷۰ آتش‌نشان مشغول اطفای حریق‌اند.

آتش‌نشانی لندن اعلام کرده که ابتدا یکی از بازارهای «لاک مارکت» گرفتار حریق شد و سپس آتش به سرعت، طبقات دوم و سوم و همچنین سقف عمارت را درگیر کرد.

یکی از سخنگویان پلیس به خبرگزاری فرانسه گفته است که هنوز معلوم نیست آیا کسی در این آتش‌سوزی مجروح شده باشد.

دلیل وقوع حریق هم هنوز مشخص نشده.

یکی از سخنگویان آتش‌نشانی لندن گفته است که بامداد دوشنبه ۱۰ ژوئیه یکی از ساکنان شهر لندن، تلفنی وقوع آتش‌سوزی را به آتش‌نشانان اطلاع داده.

— Lisa Harden (@modelqueen86) 9. Juli 2017

به گزارش خبرگزاری فرانسه، یکی از اشخاصی که در محل حضور داشته و شاهد آتش‌سوزی بوده گفته که حریق به سرعت گسترش پیدا کرده. مردم نگران‌اند که در این عمارت به دلیل تجهییزاتی که در درون رستوران‌ها قرار دارد انفجارهایی رخ بدهد.

در عمارت لاک مارکت در منطقه کمدن صدها بازار و مغازه و رستوران قرار دارد. پیش از این در سال ۲۰۰۸ در این محل آتش‌سوزی اتفاق افتاده بود.

کمتر از یک ماه پیش در ۱۴ ژوئن سال جاری برج بلندمرتبه گرن‌فلد در جریان یک آتش‌سوزی وسیع به کلی از بین رفت. دست‌کم ۸۰ نفر در این حادثه جانشان را از دست دادند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.