ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کارگران شرکت آب و فاضلاب روستایی دزفول سه ماه است حقوق نگرفته اند

کارگران آب و فاضلاب روستایی دزفول حداقل سه ماه است حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده اند. عیدی و سنوات سال‌های ۹۴ و ۹۵ نیز به این کارگران پرداخت نشده‌ است.

کارگران شرکت آب و فاضلاب روستایی دزفول حداقل سه ماه است حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده اند. عیدی و سنوات سال‌های ۹۴ و ۹۵ نیز به این کارگران پرداخت نشده‌ است.

عکس از آرشیو

خبرگزاری کار ایران (ایلنا) نوشته است این کارگران از ابتدای سال جاری حقوق نگرفته اند: «این عدم پرداخت دستمزد کارگران در حالی است که آنها در سال گذشته و سال جاری برای پی گیری مطالبات معوقه خود چندین تجمع اعتراضی مقابل ساختمان اداره آبفای روستایی برگزار کرده اند.»

مسئولان اداره آب و فاضلاب روستایی دزفول در واکنش به این اعتراض ها خواستار توجه مسئولان شده اند: «با توجه به تخصیص نیافتن اعتبارات دولتی و ضعیف بودن بنیه مالی شرکت، برای حل مشکل دستمزد‌ها، توجه ویژه مسئولان را خواستاریم.»

یک سایت محلی اما از عدم پرداخت دستمزد کارگران شرکت آب و فاضلاب دزفول به عنوان داستانی تمام نشدنی یاد کرده است. پایگاه خبری دزمهراب نوشته است حقوق معوقه چهار ماه کارگران این شرکت در شب عید نوروز با پیگیری ها و اطلاع رسانی های این سایت واریز شده است اما از آن زمان تاکنون کارگران حقوق دیگری نگرفته اند.

یکی از کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی دزفول گفته است: «متاسفانه از ابتدای سال تا این زمان که وارد چهارمین ماه سال ۹۶ شده ایم از این اداره دولتی حقوقی دریافت نکردیم. این عدم پرداخت حقوق شامل تمام کارکنان پیمانی و رسمی است و اکنون بیش از سه ماه از آخرین پرداخت می گذرد. ما بدون حقوق زندگی خود را به سختی می گذرانیم.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.