ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۲۰ هزار عمل جراحی زیبایی بینی فقط در تهران

رئیس انجمن جراحان پلاستیک اعلام کرده که فقط در تهران هر روز ۳۰۰ عمل جراحی بینی انجام می‌شود. الزاماً نه توسط پزشک متخصص.

رئیس انجمن جراحان پلاستیک اعلام کرده که تنها در تهران هر ماه دست‌کم ۲۰ هزار عمل جراحی بینی انجام می‌شود. او می‌گوید عده‌ای از جراحان به صدا و سیمای جمهوری اسلامی پول می‌دهند که جراحی پلاستیک را تبلیغ و در جامعه ترویج کند.

۲۰ هزار عمل جراحی زیبایی بینی فقط در تهران

ابوالحسن امامی، رییس انجمن جراحان پلاستیک گفته است:

«در روز حدود ۳۰۰ عمل جراحی بینی در تهران انجام می‌شود که به طور متوسط ماهیانه ۲۰ هزار عمل جراحی بینی می‌شود.»

رئیس انجمن جراحان پلاستیک ایران اما یادآوری کرده که آمار یاد شده دقیق نیست:

«عمل جراحی بینی توسط همه افراد از غیر پزشک گرفته تا جراح عمومی، متخصص گوش و حلق و بینی، دندانپزشک و دیگران انجام می‌شود. برای همین نمی‌توان آمار خیلی دقیقی از اعمال جراحی بینی به دست آورد.»

ابوالحسن امامی با انتقاد از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفته است که برخی جراحان برای تبلیغ جراحی‌های پلاستیک از جمله جراحی بینی به صدا و سیما پول می‌دهند.

قیمت‌هایی که برای هر جراحی زیبایی در نظر گرفته می‌شود بسته به جراح و منطقه‌ای که کلینیک در آن قرار گرفته است تغییر می‌کند. بالاترین قیمت ۳۰ میلیون تومان است. متوسط جراحی قلب در ایران ۲۰ میلیون تومان گزارش شده.

اختلالات حسی، خونریزی، خشکی مخاط بینی از عوارض رایج جراحی بینی‌ست. در کشورهای غربی ۱۰ الی ۱۵ درصد از کسانی که عمل جراحی بینی انجام می‌دهند، ناگزیر می‌شوند که به خاطر مشکلات بعد از عمل یک بار دیگر خود را به تیغ جراح بسپرند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.