ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نیروهای امنیتی اسرائیل دو فلسطینی را کشتند

منابع پزشکی فلسطینی اعلام کردند که در جریان عملیاتی در کرانه باختری اردن نیروهای امنیتی اسرائیل دو جوان فلسطینی را کشتند.

منابع پزشکی فلسطینی اعلام کردند که در جریان عملیاتی در کرانه باختری اردن نیروهای امنیتی اسرائیل دو جوان فلسطینی را کشتند.

یک فلسطینی در کرانه باختری رود اردن ـ عکس از آرشیو

به‌گزارش رویترز، این رویداد پیش از سپیده‌دم چهارشنبه ۱۲ ژوئیه / ۲۱ تیر در اردوگاه پناهجویی «جِنین» رخ داد و کسی از نیروهای امنیتی اسرائیلی آسیبی ندید.

نیروهای امنیتی اسرائیل به‌طور منظم به‌منظور یافتن فعالان فلسطینی و یا کارگاه‌های ساخت سلاح در کرانه باختری دست به عملیات می‌زنند.

ارتش اسرائیل در این پیوند در بیانیه‌ای گفته است: «در جریان عملیات نیروهای دفاع اسرائیل (FDI) فلسطینی‌های مسلح به روی آن‌ها آتش گشودند و مواد منفجره پرتاب کردند.»

این بیانیه می‌افزاید: «در واکنش سریع به این حمله نیروهای امنیتی به‌سوی مهاجمان تیراندازی کردند.»

ساکنان اردوگاه پناهندگی به شلیک از سوی فلسطینی‌ها اشاره‌ای نکرده و تنها گفته‌اند آن‌ها به روی سربازان اسرائیلی سنگ پرتاب کرده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین گفته است دو فلسطینی که در جریان این درگیری کشته شدند ۱۶ و ۲۱ ساله بودند. سومین نفر از آن‌ها نیز بر اثر اصابت گلوله به پایش زخمی شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • h

    نیکی هایلی باید مرده های فلسطینی را محکوم کنه تا بتونه پله های ترقی را سریع در آمریکا طی کند