ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تیراندازی در بیت‌المقدس: کشته شدن سه مهاجم و دو مأمور پلیس

سه مهاجم در بخش قدیمی بیت‌المقدس (اورشلیم) دو مأمور پلیس اسرائیلی را با شلیک گلوله کشتند و به‌هنگام فرار خود هدف پلیس قرار گرفته و کشته شدند.

پلیس اسرائیل اعلام کرد که صبح جمعه ۱۴ ژوئیه / ۲۳ تیر سه مهاجم در حمله به بخش قدیمی بیت‌المقدس (اورشلیم) دو مأمور پلیس اسرائیلی را کشتند و سپس خود هدف نیروهای امنیتی اسرائیلی قرار گرفته و کشته شدند.

بخش قدیمی بیت‌المقدس (اورشلیم)

به‌گزارش رویترز، پلیس که مسئول بررسی هویت مهاجمان است اعلام کرد که به دلیل تیراندازی نماز جمعه در محل کوه معبد (مسجد الاقصی) برگزار نخواهد شد.

لوبا سیمری، سخنگوی پلیس اسرائیل گفت مهاجمان وارد محوطه کوه معبد شده و پیاده به سمت یکی از دروازه‌های بخش قدیمی شهر رفتند. «هنگامی که از سوی پلیس شناسایی شدند به سوی مأموران شلیک کرده و سپس به سمت یکی از مساجد فرار کردند.» در تعقیب و گریز پلیس سه مهاجم را با شلیک گلوله کشت.

بخش اورژانس پزشکی که گفته بود حال دو مأمور پلیس اسرائیلی وخیم است بعد از ساعتی از مرگ آن دو خبر داد.

این اولین حمله از این نوع در سال‌های اخیر در بخش قدیمی بیت‌المقدس (اورشلیم) است.

حملات خیابانی در شهرهای اسرائیل توسط فلسطینی‌ها از سال ۲۰۱۵ آغاز شد. از شمار این حملات بدون آن‌که متوقف شود در ماه‌های اخیر کاسته شده بود.

از آغاز چنین حملات خشونت‌باری دست‌کم ۲۵۵ فلسطینی و یک اردنی کشته شده‌اند.

اسرائیل می‌گوید که حداقل ۱۷۳ نفر از آن‌ها در حال انجام حملات کشته شدند، در حالی که باقی افراد در درگیری و تظاهرات جان خود را از دست دادند.

در همین مدت، ۳۸ اسرائیلی، دو گردشگر آمریکایی و یک دانشجوی بریتانیایی نیز یا با سلاح سرد و یا شلیک گلوله و حمله با خودرو کشته شده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.