ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کشته‌شدن یک مظنون فلسطینی در حمله نیروهای اسرائیلی

نیروهای امنیتی اسرائیل یک فلسطینی مظنون به حمله مسلحانه در کرانه باختری را در درگیری مسلحانه از پای درآوردند.

نیروهای اسرائیلی در درگیری با یک مظنون فلسطینی در کرانه باختری رود اردن او را با شلیک گلوله از پای درآوردند.

یک فلسطینی در کرانه باختری - عکس آرشیوی

نیروهای امنیتی اسرائیل برای دستگیری یک فلسطینی مظنون به حمله مسلحانه در کرانه باختری در حال انجام عملیات بودند که با مقاومت او مواجه شدند. این مظنون در درگیری بر اثر اصابت گلوله سربازان اسرائیلی کشته شد.

میکی روزنفلد، سخنگوی پلیس اسرائیل گفت که مرد فلسطینی مظنون به انجام دو حمله مسلحانه در کرانه باختری در روز شنبه، ۱۵ ژوئیه بوده و به سوی مأمورانی که در حال ردگیری او بودند، آتش گشوده.

مقام‌های فلسطینی هنوز در این باره اظهار نظری نکرده‌اند.

حملات مسلحانه مرد فلسطینی ظاهراً هیچ تلفاتی بر جای نگذاشته‌است. به گفته ارتش اسرائیل، تنها یک تن جراحت ناچیزی برداشته بود. حادثه مورد اشاره اسرائیل شنبه پیش از طلوع آفتاب، در روستای نبی صالح در کرانه باختری رخ داد.

به گزارش خبرگزاری «رویترز»، پس از آغاز موج جدید خشونت‌ها از ۲۰۱۵ به این سو، دست‌کم ۲۶۰ فلسطینی و یک شهروند اردنی کشته شده‌اند. اسرائیل می‌گوید دست‌کم ۱۷۵ تن از آنان هنگام انجام «حمله» علیه اسرائیل کشته شده‌اند و بقیه هنگام انجام تظاهرات.

چهارشنبه نیز منابع پزشکی فلسطینی اعلام کردند که در جریان عملیاتی در کرانه باختری اردن نیروهای امنیتی اسرائیل دو جوان فلسطینی را کشتند.

نیروهای امنیتی اسرائیل به‌طور منظم به‌منظور یافتن فعالان فلسطینی و یا کارگاه‌های ساخت سلاح در کرانه باختری دست به عملیات می‌زنند.

بیشتر بخوانید

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.