ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

واشنگتن سفر آمریکایی‌ها به کره شمالی را ممنوع می‌کند

دو آژانس مسافرتی که سفرهای خارجی به کره شمالی را برنامه‌ریزی می‌کنند روز جمعه ۲۱ ژوئیه / ۳۰ تیر اعلام کردند که مقامات آمریکایی آماده‌اند که سفر شهروندان آمریکایی به این کشور را ممنوع کنند.

دو آژانس مسافرتی که سفرهای خارجی به کره شمالی را برنامه‌ریزی می‌کنند اعلام کردند که مقامات آمریکایی آماده‌اند که سفر شهروندان آمریکایی به این کشور را ممنوع کنند.

به‌گزارش رویترز، آژانس مسافرتی «کوریو» گفته است که ممنوعیت سفر آمریکایی‌ها به کره شمالی در روز پنج‌شنبه ۲۷ ژوئیه / ۵ مرداد اعلام و ۳۰ روز بعد به‌اجرا گذاشته خواهد شد.

این آژانس مسافرتی نگفته است که ممنوعیت سفر به کره شمالی تا چه تاریخی برقرار خواهد ماند.

«کوریو» افزوده که سفارت سوئد در پیونگ یانگ، به‌عنوان حافظ منافع آمریکا در کره شمالی این ممنوعیت را اطلاع داده است.

«یونگ پایونیر»، آژانس مسافرتی دیگر بر روی صفحه توئیتر اعلام کرده که از این ممنوعیت باخبر شده و همین تاریخ‌ها را در مورد اجرای آن نوشته است.

«یونگ پایونیر» همان آژانسی است که اُتو وارمبیر، دانشجوی آمریکایی از طریق آن به کره شمالی سفر کرد و در آن‌جا از ژانویه ۲۰۱۶ تا ژوئن ۲۰۱۷ به اتهام «اعمال خصمانه» زندانی شد. او به ۱۵ سال زندان با اعمال شاقه محکوم شده بود اما در نهایت، در حالی‌که در اغما به‌سر می‌برد آزاد شد و کمی پس از بازگردانده شدن به آمریکا درگذشت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.