ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازداشت سه مدیر ارشد مالیاتی ایران به اتهام رشوه‌های میلیاردی

سه مدیر ارشد سازمان امور مالیاتی ایران به اتهام «رشوه‌های چند میلیارد تومانی» بازداشت شده‌اند. جزئیات بیشتری از زمان بازداشت، میزان دقیق تخلف‌ها و نام افراد بازداشت‌شده گزارش نشده.

رسانه‌های ایران از بازداشت سه مدیر ارشد سازمان امور مالیاتی خبر می‌دهند.

سه مدیر ارشد مالیاتی به اتهام رشوه بازداشت شدند

این سه مدیر ارشد مالیاتی به اتهام «رشوه‌های چند میلیارد تومانی» بازداشت شده‌اند. جزئیات بیشتری از زمان بازداشت، میزان دقیق تخلف‌ها و نام افراد بازداشت‌شده گزارش نشده است.

یکی از این متهمان به قید وثیقه آزاد شده است.

یکی از برنامه‌های اقتصادی وعده‌ داده‌شده حسن روحانی، رئیس‌جمهوری سامان‌دادن به نظام مالیاتی کشور از طریق استفاده از ابزارهای الکترونیک و شناسایی فراریان مالیاتی بوده‌است.

فساد ساختاری اقتصادی در ایران به یکی از موضوعات جنجالی بدل شده. بنا به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس، فساد اقتصادی سومین عامل عمده در ضعف فضای کسب‌و‌کار است.

مرکز پژوهش‌های مجلس این وضعیت را ناشی از «رخنه کرم‌های فاسد با بی‌توجهی مسولان رده بالا در تار و پود نظام» دانسته و خواستار اقدام اساسی برای کاهش فساد اقتصادی شده است.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • قیصر

    مرکز پژوهش‌های مجلس فساد موجود در اقتصاد و دولت را ناشی از «رخنه کرم‌های فاسد با بی‌توجهی مسولان رده بالا در تار و پود نظام» دانسته اما به این نکته کلیدی اشاره نکرده است که بسیاری از همین مسئولان رده بالا خودشان در فساد غوطه ور هستند و برای غارت بیشتر به تعدادی از وابستگانشان اجازه میدهند که در تار و پود نظام هم رخنه کرده تا زمینه سوء استفاده خود آقایان بیشتر فراهم شود. هیچ کس بدون داشتن وابستگی به مراکز قدرت نمیتواند در نظام رخنه کند حال این وابستگی میتواند پیوندهای نسبی یا سببی و یا ارتباطات سیاسی و... باشد.