ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انتقاد میرسلیم از اصول‌گرایان: دیدار رئیسی و تتلو پایان کار بود

میرسلیم کناره‌گیری قالیباف به نفع رئیسی را اشتباه خواند و گفت آراء او به سبد روحانی ریخته شده. او از دیدار رئیسی و تتلو نیز انتقاد کرد.

مصطفی میرسلیم، یکی از نامزدهای شکست‌خورده اصول‌گرایان در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۳۹۶ به انتقاد از تاکتیک‌های اصول‌گرایان در این انتخابات پرداخت و کناره‌گیری محمدباقر قالیباف، شهردار تهران و نیز تصمیم حزبش برای کناررفتن او را اشتباهی به نفع حسن روحانی دانست.

تتلو از حمید رسایی هم تقدیرنامه دریافت کرد

میرسلیم، نامزد موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر شنبه، هفتم مرداد در اراک گفت که آرای طرفداران شهردار تهران پس از کناره‌گیری به نفع ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی به سبد روحانی افزوده شده‌است. به ادعای او، عده‌ای از طرفداران قالیباف نیز رأی ندادند، زیرا «آقای روحانی آن قدر مردم را از آقای رئیسی ترسانده بود که مردم از ریاست‌جمهوری او وحشت داشتند.»

میرسلیم البته از قالیباف نیز انتقاد کرد و «برخی تصمیم‌های او» را «نه تنها به ضرر تهران، بلکه به ضرر کل کشور» دانست.

قالیباف خود نیز پیش از این در نامه‌ای سرگشاده تلویحاً به تصمیم «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» (جمنا) برای حمایت یکپارچه از رئیسی و تقاضا برای کناره‌گیری او انتقاد کرد و خواستار تشکیل جبهه «نواصول‌گرایی» شد.

مصطفی میرسلیم همچنین انتشار بیانیه موتلفه مبنی بر انصراف او را «اشتباه» دانست و ادعا کرد که کسی تکذیبیه او را پس از این بیانیه ندیده.

او همچنین به ماجرای دیدار خود از ابراهیم رئیسی برای تصمیم‌گیری در مورد باقی‌ماندن در انتخابات و حضور امیر تتلو، خواننده پاپ در آن اشاره کرد و گفت: « این چه کاری بود که آقای رئیسی کرد؟ آقای روحانی می‌رود با آقای شجریان که در ماه رمضان ربنا می‌خواند و آقای رئیسی می‌رود با تتلو که تصاویرش با آن وضع در اینترنت پخش شده بود. بعد به ما می‌گفتند تتلو توبه کرده! مگر این روش تبلیغ است؟ الان این توبه کرده می‌خواهد از شما دفاع کند؟ در دلم گفتم کار تمام شد.»

دیدار رئیسی با تتلو در آستانه انتخابات صورت گرفت. چهره‌های شاخص دیگری نیز از حضور تتلو در کنار رئیسی انتقاد کرده بودند. تتلو اخیراً در جشن رسانه‌ای خبرگزاری فارس، نزدیک به سپاه پاسداران از دستان حمید رسایی، روحانی تندرو محافظه‌کار و نماینده سابق مجلس لوح تقدیر اهدا کرد.

این خواننده زیرزمینی پاپ پیش از آغاز تبلیغاتش به نفع اصول‌گرایان از سوی پلیس امنیت اخلاقی بازداشت شده بود.

چندی پیش درگیری وزارت ارشاد حسن روحانی و صداوسیما بر سر پخش آواز ربنای شجریان با مداخله علی خامنه‌ای، رهبر ایران پایان یافت. خامنه‌ای این موضوع را مصداق «انحراف در مراکز تصمیم‌گیری فرهنگی» دولت دانسته و از بسیجیان خواسته بود تا در نقد سیاست‌های فرهنگی دولت «آتش به اختیار» عمل کنند.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.