ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انتقاد تند مشایی از قوه قضائیه: شما بی‌خود می‌کنید تعقیب قضایی کنید

اسفندیار رحیم مشایی درباره فشارهایی که بر محمود احمدی‌نژاد و حلقه نزدیکان او وارد شده گفته «شما بی‌خود می‌کنید تعقیب قضایی کنید». او هشدار داد که «با دم شیر بازی می‌کنند».

اسفندیار رحیم مشایی با اشاره به فشارهایی که بر محمود احمدی‌نژاد و حلقه نزدیکان او وارد شده گفت «شما بی‌خود می‌کنید تعقیب قضایی کنید». او هشدار داد که «با دم شیر بازی می‌کنید».

اسفندیار رحیم مشایی در همایش به سوی بهار

مشایی این سخنان را ۵ مرداد در همایش «به‌سوی بهار» ایراد کرد. محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری پیشین نیز در این مراسم حضور داشت.

او گفت تلقی‌های هیأت حاکمه از تلقی‌های مردم در خصوص مسئله حکومت و ولایت فقیه فاصله می‌گیرد.

به گفته او سیستم راه اشتباهی نیست که نرفته باشد.

عمده اظهارات مشایی در این سخنرانی انتقاد از عملکرد قوه قضائیه، فقدان فضای انتقاد در جامعه و برخورد با حمید بقایی بود.

مشاور پیشین احمدی‌نژاد این انتقادات را در همان روزی بیان کرد که عباس جعفری دولت آبادی، دادستان تهران اعلام کرد حمید بقایی را به سبب اظهارات پس از آزادی‌اش مجدداً تحت تعقیب قرار داد می‌دهد.

بقایی پس از آزادی از زندان به شدت از قوه قضائیه انتقاد کرده بود. او گفته قوه قضائیه ظلم کرده و «می‌دانید که به زودی سرنگون می‌شوید».

پس از پایان دوران ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد شماری از نزدیکان او از جمله علی‌اکبر جوانفکر و حمید بقایی بازداشت شده‌اند.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.