ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یکی از رهبران اپوزیسیون ونزوئلا از زندان آزاد شد

آنتونیو لِدِزما، یکی از رهبران اپوزیسیون ونزوئلا که سه‌شنبه یکم اوت / ۱۰ مرداد توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود از زندان آزاد شد و به محل سکونت خود بازگشت.

آنتونیو لِدِزما، یکی از رهبران اپوزیسیون ونزوئلا که سه‌شنبه یکم اوت / ۱۰ مرداد توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود از زندان آزاد شد و به محل سکونت خود بازگشت.

آنتونیو لِدِزما، شهردار پیشین کاراکاس از سال ۲۰۱۵ در حصر خانگی بود و در ساعات نخست سه‌شنبه یکم اوت / ۱۰ مرداد بازداشت شده بود.

به‌گزارش رویترز، این خبر را میتزی کاپریلس، همسر لِدِزما صبح جمعه ۴ اوت / ۱۳ مرداد در صفحه توئیتر خود اعلام کرد. او از «مردم ونزوئلا و جامعه جهانی» به‌خاطر همبستگی‌شان تشکر کرد.

آنتونیو لِدِزما، شهردار پیشین کاراکاس، پایتخت ونزوئلا از سال ۲۰۱۵ در حصر خانگی بود. او و لئوپولدو لوپز، رهبر حزب اراده مردمی (VP) در ساعات نخست روز سه‌شنبه دستگیر شدند. لوپز در ماه ژوئیه سال جاری از حبس به حصر خانگی منتقل شده بود. او همچنان در زندان است.

دادگاه عالی ونزوئلا گفته بود که لوپز و لِدِزما به‌دلیل صدور بیانیه‌های سیاسی در حصر خانگی و دعوت مردم به اقدامات خشونت‌آمیز دستگیر شده‌اند.

بازداشت این دو رهبر اپوزیسیون با واکنش‌های منفی مخالفان دولت ونزوئلا چه در داخل و چه در خارج از کشور روبه‌رو شد. دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا نیز به‌دلیل این بازداشت‌ها به‌شدت از نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا انتقاد کرد و او را «دیکتاتور» خواند.

هیچ اطلاعاتی در مورد آزادی آنتونیو لِدِزما منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.