ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عکس خبر: تصویری کمتر دیده‌شده از تنهایی احمدی‌نژاد در مراسم تنفیذ

مراسم تنفیذ و تحلیف حسن روحانی حاشیه کم نداشت. از از تنهایی احمدی‌نژاد تا عکس غیر رسمی با فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا.

مراسم تنفیذ و تحلیف حسن روحانی حاشیه کم نداشت. از تنهایی احمدی‌نژاد تا عکس «غیر رسمی» با فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا.

وب سایت دولت بهار، منتسب به نزدیکان محمود احمدی‌نژاد با اشاره‌ای تلویحی به علت تغییر جای احمدی‌نژاد از کنار ابراهیم رئیسی نوشته «بیش از سه ماه از برخورد بد بعضی ماموران با احمدی نژاد در حرم امام رئوف، ابراهیم رییسی، تولیت آستان قدس، هنوز از دکتر احمدی نژاد عذرخواهی نکرده است».

اما مراسم تحلیف نیز که با حضور ۱۰۵ هیأت نمایندگی خارجی برگزار شد از حاشیه در امان نماند و سلفی و عکس‌های دسته جمعی نمایندگان لیست امید با فدریکا موگرینی سوژه رسانه‌ها شد. از جمله انتقادات مطرح به این عکس‌ها همراهی حسن قشقاوی، معاون کنسولی وزارت خارجه برای عکس دسته‌جمعی با مسئول سیاست‎ خارجی اتحادیه اروپا است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • hasani

    خدا رو شکر خانم آنجلینا جولی اونجا نبود ..... ممکن بود یه تعدادی زیر دست و پا زخمی یا حتی کشته بشن!

  • naseem

    در تصاویری که توسط تعدادی از خبرگزاری‌های داخلی منتشر شد، پس از پایان مراسم تحلیف روحانی، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از موگرینی که در عکس دسته‌جمعی مراسم در گوشه‌ی دوربین قرار گرفته بود، دعوت کردند تا با او عکس بگیرند. پس همگی با نگاه‌های کنجکاو- هیز و نیش‌های تا بناگوش باز دورش جمع شدند. در این میان برخی نمایندگان دچار چنان هیجان مضاعفی شدند که نمی‌توانستند اشتیاق خود را از عکس گرفتن با این خانم مهمان «غربی» پنهان کنند و شروع کردند از راست و چپ و عقب به سلفی گرفتن. حالت برخی از نمایندگان در مقابل موگرینی به حدی گویای فاجعه‌ی فرهنگی پس پرده‌ی وزرا و وکلا و مقامات جمهوری اسلامی است که فضای مجازی را به تحرک واداشت. در همین حال محمدجواد جمالی سخنگوی «هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان» از احتمال بررسی این سلفی‌گرفتن‌های نمایندگان با موگرینی خبر داد!!.