ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

داعش اسیر ایرانی را کشت

محسن حججی که در التفت نزدیک مرز سوریه و عراق به اسارت داعش درآمده بود، توسط این گروه کشته شد.

محسن حججی که در التفت نزدیک مرز سوریه و عراق به اسارت داعش درآمده بود، توسط این گروه کشته شد.

محسن حججی که در التفت نزدیک مرز سوریه و عراق به اسارت داعش درآمده بود، توسط این گروه کشته شد.

دوشنبه ۱۶ مرداد در حمله به مواضع سپاه قدس در نوار مرزی عراق با سوریه و مقابل منطقه «عکاشات» و شرق منطقه «التنف»  ۳۶ نفر از اعضای گردان‌های سیدالشهدا کشته و ۷۵ نفر نیز مجروح شده‌اند. محسن حججی در این حمله به اسارت گروه دولت اسلامی (داعش) درآمد.

ابوآلاء الولائی، فرمانده‌کل گردان‌های سیدالشهدای عراق به خبرگزاری تسنیم گفته بود که نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا مواضع گردان‌های سیدالشهدا در التفت را با توپ‌های هوشمند هدف قرار داده‌اند، اما نیروهای ائتلاف با صدور بیانیه‌ای مسئولیت این حمله را نپذیرفتند.

در این میان گروه دولت اسلامی (داعش) از طریق شبکه‌ها و رسانه‌هایی که در اختیار دارد مسئولیت بمباران مواضع سپاه قدس در مرز سوریه با عراق را به عهده گرفت و اعلام کرد که خودروهای زرهی، سلاح‌های نیمه‌سنگین و مهمات و از جمله توپ‌های هدایت‌شونده‌ای را از ارتش عراق به غنیمت گرفته. وزارت دفاع عراق در این مورد سکوت کرده است.

اهمیت تسلط بر گذرگاه التنف در این است که با دسترسی به این گذرگاه، ایران بر مرز سوریه و عراق تسلط پیدا می‌کند و یک گام به تحقق رویای جاده تهران – مدیترانه نزدیک‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • علیرضا درفش

    خدارحمت کندحججی را اما نکته اول اینکه: درس اول سربازی کشتن یک نفراز دشمن زمانی که قراراست کشته شوی ان هم با تجهیزات کامل خودت را تسلیم کنی و فریادخدا خدا سر میدهی!