ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۶۴ دختر و پسر در یک مهمانی در اصفهان بازداشت شدند

اطلاعات سپاه پاسداران اصفهان، موسوم به «ناحیه امام صادق» گفته که ۶۴ دختر و پسر جوان را در اطراف شهر اصفهان بازداشت کرده است.

اطلاعات سپاه پاسداران اصفهان، موسوم به «ناحیه امام صادق» گفته که ۶۴ دختر و پسر جوان را در اطراف شهر اصفهان بازداشت کرده است.

عکس از آرشیو و تزئینی است

این بازداشت گسترده سه‌شنبه ۱۷ مرداد انجام شده و سپاه پاسداران این مهمانی را «استخر پارتی» نامیده است. ظاهراً این مهمانی در کنار یک استخر برگزار می‌شده.

سپاه پاسداران افراد دستگیرشده را «نیمه برهنه» توصیف کرده و افزوده است که آن‌ها مشروبات الکلی مصرف کرده و «رقص و پایکوبی» می‌کردند.

در ایران برگزاری چنین مهمانی‌هایی متداول است اما مسئولان کشور این مجالس را موجب «اشاعه فساد و فحشا» می‌دانند و هر از گاهی به یکی از آن‌ها حمله می‌کنند.

بازداشت افراد در مهمانی‌ها سال‌هاست که به رویه‌ای عادی تبدیل شده اما احکامی که به دنبال این دستگیری‌ها صادر می‌شود، خبر‌سازند و حتی واکنش‌های خارجی را به دنبال دارند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • bic

    به سپاه چه ککه خوری؟ مگه اون امام ..کش نامردتون نگفت کاری به حریم مردم نداشته باشید