ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عکس – خبر: قاچاقچیان ۵۵ پناهجوی نوجوان را به دریا انداختند

میانگین سن پناهجویان فقط ۱۶ سال بوده است. از ۲۲ پناهجوی دیگر هیچ نشانی در دست نیست. تعدادی از آن‌ها اما نجات پیدا کرده‌اند.

سازمان ملل اعلام کرده است که قاچاقچیان عده ای از  پناهجویان از سومالی و اتیوپی را در نزدیکی سواحل یمن به دریا انداختند و باعث شدند که تعدادی از آن‌ها غرق شوند.

سازمان بین‌المللی مهاجرت (آی او ام) در ساحل شبوه در یمن جنازه ۵۵ نفر از پناهجویان را یافته‌ است. پناهجویانی که جان سالم به در برده بودند، جنازه پناهجویان غرق شده را دفن کرده بودند.

یکی از امدادگران سازمان بین‌المللی مهاجرت بر سر جنازه یک پناهجوی نوجوان در ساحل شبوه (تصویر از قصد مخدوش شده)

۲۷ پناهجو در ساحل شبوا سرگردان بودند که اکنون سازمان بین‌المللی مهاجرت به یاری آن‌ها آمده است. در تصویری که می‌بینید تعدادی از این پناهجویان ماجرا را برای امدادگران سازمان بین‌المللی مهاجرت روایت می‌کنند.

سازمان بین‌الملل مهاجرت می‌گوید از ۲۲ پناهجوی دیگر هیچ نشانی در دست نیست. میانگین سن پناهجویان فقط ۱۶ سال بوده است. برخی خبرگزاری ها تعداد پناهجویانی که به دریا انداخته شدند را ۱۸۰ نفر گزارش داده اند.

این دومین حادثه از این دست در طول دو روز اخیر در سواحل استان شبوه یمن است.

یمن از دو سال پیش گرفتار جنگ است، با این حال آفریقایی‌ها تلاش می‌کنند تا خود را از طریق دریای سرخ و خلیج عدن به کشورهای ثروتمند خلیج فارس برسانند.

سازمان بین‌المللی مهاجرت می‌گوید از آغاز سال جاری میلادی حدود ۵۵ هزار پناهجو کشورهای شاخ آفریقا را به سمت یمن ترک کرده‌‌اند. برخی از آن‌ها به‌دلیل درگیری‌های نظامی سرزمین خود را ترک کرده‌اند و برخی به‌دنبال زندگی بهتر در کشورهای حوزه خلیج فارس‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.