ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کارگران ۷۸ کارخانه در استان مرکزی حقوق معوقه دارند

۴۰۰ واحد از مجموع سه هزار واحد تولیدی استان مرکزی از کار بازایستاده‌اند و کارگران ۷۸ واحد فعال تولیدی مطالبات معوقه دارند.

۴۰۰ واحد از مجموع سه هزار واحد تولیدی استان مرکزی از کار بازایستاده‌اند و کارگران ۷۸ واحد فعال تولیدی مطالبات معوقه دارند.

عکس از آرشیو- تجمع کارگران هپکو در تیر ماه سال جاری با خواست تعیین تکلیف کارخانه

محمدتقی آبایی، مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با اعلام این خبر به خبرگزاری اراک امروز گفته است این آمار مربوط به واحدهای با بیش از پنج کارگر است.

استان مرکزی یکی از قطب‌های صنعتی و کارگری ایران است که کارخانه‌های بزرگ ماشین‌سازی، صنعت نفت و پتروشیمی، آلومینیوم سازی و ... در آن قرار دارند.

در سال‌های اخیر اعتراضات کارگری گسترده‌ای بر سر عدم پرداخت مطالبات، اخراج‌های دسته‌جمعی و مطالبات معوقه در این استان صورت گرفته است.

 تنها یک نمونه اعتراضات این استان اعتصاب مداوم کارگران کارخانه هپکو است.

کارگران این کارخانه بارها در اعتراض به تعویق در پرداخت دستمزد و عدم امنیت شغلی در خیابان‌های شهر اراک راهپیمایی و تظاهرات کرده‌اند.

۹۰۰ کارگر این کارخانه در تیرماه به مدت دو هفته به مرخصی اجباری فرستاده شدند.

گزارش ها و خبرهای کارگری زمانه را دنبال کنید

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.