ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ندا امین، وبلاگ‌نویس و روزنامه‌نگار ایرانی وارد اسرائیل شد

ندا امین، وبلاگ‌نویس ایرانی سرانجام موفق شد که وارد اسرائیل شود. همکاران او در روزنامه «تایمز اسرائیل» از او استقبال کردند.

ندا امین، وبلاگ‌نویس و روزنامه‌نگار ایرانی سرانجام موفق شد وارد اسرائیل شود. همکاران او در روزنامه «تایمز اسرائیل» از او استقبال کردند.

ندا امین به هنگام ورود به اسرائیل مورد استقبال همکاران خود در روزنامه «تایمز اسرائیل» قرار گرفت.

ندا امین که چند بار در ایران به‌دلیل مطالبی که منتشر می‌کرد دستگیر شده بود در سال ۲۰۱۴ از ایران به ترکیه رفت و در طول مدتی که در ترکیه ساکن بود با روزنامه‌ «تایمز اسرائیل» همکاری می‌کرد و برای این رسانه مطالبی در مورد حقوق زنان در ایران می‌نوشت.

امین که ۳۲ سال سن دارد در ترکیه تقاضای پناهندگی کرده بود. او پس از آن‌که با خطر اخراج از ترکیه و بازگرداندن به ایران روبه‌رو شد، موفق به دریافت ویزای مخصوص برای سفر به اسرائیل شد.

دولت اسرائیل برای جلوگیری از اخراج ندا امین از ترکیه و بازگرداندن او به ایران، به او پناهندگی اعطا کرد.

چندی پیش خبر بازداشت ندا امین در فرودگاه استانبول، هنگامی که قصد پرواز به‌سوی اسرائیل را داشت، منتشر شد اما این خبر بعد تکذیب شد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • farid

    با محرومیت مسعود شجاعی و احسان حاج صفی از تیم ملی!!، کم کم چهره های ورزشی به این مسئله واکنش نشان می دهند. مهدی مهدی کیا کاپیتان سابق تیم ملی هم با انتشار عکسی از مسعود و احسان می نویسد: «لحظاتی که باعث خوشحالی مردم ایران شدید هیچوقت از یاد نخواهد رفت. به امید روزی که سیاست دست از سر ورزش بردار و عمل جای شعار را بگیرد. ای کاش به فکر زیرساخت های ورزش، ساختن چند ورزشگاه آبرومندانه و توجه به ورزش های پایه این مملکت، از بین برد فقر، اعتیاد، بیکاری و... بودیم نه اتفاقات لبنان و سوریه و عراق و... پاینده باد ایران و ایرانی.»

  • Bravo Israel allies

    اینها قهرمان ملی هستند . وقتی مملکت را جاسوسان روسیه گوش تا گوش پر کرده اند و کشور را به پرتگاه میبرند دو تا جاسوس اسرائیلی این امید را زنده میکند که ممکن است دو تا پاسدار هم جاسوس اسرائیل باشند و کشور را با یک کودتا نجات دهند فعلا که به اپوزیسیون آلوده به جاسوسی روسی و همدست رژیم روسی امیدی نیست . ما چاره ای نداریم که به این مقتدا صدر و این دو تا جاسوس اسرائیلی امید ببندیم بلکه اینها این رژیم روسی را سرنگون کنند