ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عکس – خبر: پناهجویان، گردشگران اروپایی را غافلگیر کردند

پناهجویان که از آفریقا با قایق از تنگه جبل‌الطارق عبور کرده بودند، خود را به ساحل خوش آب و هوای لوس آتونس رساندند.

ده‌ها پناهجو گردشگران اروپایی را در ساحل لوس آتونس در اندلس در جنوب اسپانیا غافلگیر کردند.

تصویری که می‌بینید نمایی از فیلمی‌ست که خبرگزاری رویترز از این واقعه منتشر کرد و سپس، به زودی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد.

در فیلمی که خبرگزاری رویترز از این واقعه منتشر کرده، پناهجویان را می‌بینیم که از قایق بیرون می‌پرند و دوان دوان خود را به ساحل می‌رسانند. در همان حال گردشگران که کاملاً غافلگیر شده‌اند، به این صحنه نگاه می‌کنند: بحران پناهجویی به زندگی روزانه انسان‌ها در کشورهای مرفه راه پیدا کرده است.

پناهجویان آفریقا با قایق از تنگه جبل‌الطارق عبور کرده بودند و سرانجام موفق شدند خود را به ساحل خوش آب و هوای لوس آتونس برسانند.

از ژانویه تا ژوئن سال جاری میلادی بیش از ۱۰۰ هزار پناهجو با قایق خود را از دریای مدیترانه به سواحل اروپا رسانده‌اند. تعداد پناهجویانی که از این مسیر تلاش می‌کنند به اروپا برسند، در مقایسه با سال گذشته ۶۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.