ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سپاه عملیات مستقیم در سوریه را تکذیب کرد

شبکه خبری المیادین گزارش داده که سپاه برای انتقام‌گیری از خون محسن حججی وارد درگیری مستقیم شده است. سپاه می‌گوید در آینده این اتفاق می‌افتد.

سردار پاسدار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه

شبکه خبری المیادین فیلمی را منتشر کرده که نشان می‌دهد نیروی قدس سپاه پاسداران به طور مستقیم در سوریه وارد عمل شده و عملیاتی را در منطقه «ضمیمه» آغاز کرده است. سرتیپ پاسدار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه عملیات مستقل سپاه در سوریه را تکذیب کرده است.

در فیلمی که شبکه المیادین تهیه کرده، می‌توان دید که نیروی قدس سپاه پاسداران با توپخانه، کاتیوشا و سلاح‌های سنگین و نیمه‌سنگین مواضع گروه دولت اسلامی (داعش) در سوریه را هدف قرار داده است.

شبکه المیادین گزارش داده که این عملیات در انتقام از خون محسن حججی و با هدف نابودی کامل داعش در سوریه آغاز شده است. در این فیلمی یکی از پاسداران می‌گوید «پسران امام خامنه‌ای» انتقام «محسن» را می‌گیرند.

دوشنبه ۱۶ مرداد در حمله به مواضع سپاه قدس در نوار مرزی عراق با سوریه و مقابل منطقه «عکاشات» و شرق منطقه «التنف»  ۳۶ نفر از اعضای گردان‌های سیدالشهدا کشته و ۷۵ نفر نیز مجروح شده‌اند. محسن حججی در این حمله به اسارت گروه دولت اسلامی (داعش) درآمد و بعد هم او را سر بریدند. قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس به گلوی بریده او سوگند خورده که سپاه انتقام خون او را می‌گیرد.

سردار پاسدار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه اما در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم «عملیات مستقیم» نیروی قدس در سوریه را تکذیب کرده و گفته که سپاه فعلاً به حمایت مستشاری خود از ارتش سوریه اکتفا می‌کند.

سخنگوی سپاه اما اعلام کرده که انتقام‌گیری از داعش به خاطر کشتن محسن حججی همچنان در دستور کار سپاه پاسداران قرار دارد. بعد از توضیحات سخنگوی سپاه، شبکه المیادین گزارش تلویزیونی حمله سپاه به مواضع داعش را از روی سایتش حذف کرد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.