ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ایران حمله تروریستی به بارسلون را محکوم کرد

ایران ضمن محکوم کردن حمله تروریستی روز پنج شنبه به بارسلون خواهان تشکیل «اتحادی جهانی علیه خشونت، ناامنی و ترور» شد.

ایران ضمن محکوم کردن حمله تروریستی روز پنج شنبه به بارسلون خواهان تشکیل «اتحادی جهانی علیه خشونت، ناامنی و ترور» شد.

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه ایران

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران جمعه ۲۷ مرداد حمله تروریستی شامگاه روز گذشته در بارسلون را محکوم و با خانواده‌های قربانیان اظهار همدردی کرد.

قاسمی گفت تروریست‌ها پس از تحمل شکست در منطقه دست به عملیات تروریستی در دیگر کشورها زده‌اند و حل این معضل جهانی «اتحادی جهانی علیه خشونت، ناامنی و ترور»، «فارغ از هرگونه اختلاف نظرهای ممکن» است.

بعد از ظهر پنج‌شنبه ۱۷ اوت / ۲۶ مرداد یک ون در شهر بارسلون، در بلوار پرآمد و شد «رامبلا» به روی جمعیت راند. در این حادثه تروریستی که ساعتی بعد گروه دولت اسلامی (داعش) مسئولیت آن را به عهده گرفت، دست‌کم ۱۳ نفر کشته و ۸۸ نفر مجروح شدند. در میان قربانیان این حادثه شهروندان ۲۴ کشور جهان حضور دارند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت از آن‌جایی که امروزه هیچ کشوری نمی‌تواند از خطر تروریسم احساس امنیت کند اولویت نخست خود را باید به تلاش برای مبارزه و ریشه‌کنی این خطر اختصاص داد.

او ایران را «یکی از قربانیان تروریسم» خواند و گفت جمهوری اسلامی آماده کمک و همکاری با جامعه جهانی در مبارزه با تروریسم است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • رئوفی اصفهان

    در ایران به طور متوسط هر هفته یک نشست تروریستی تشکیل می شود که تروریستهای جزء می آیند و با چمدانهای پر برمی گردند. این نشست به صورت هر ماه یک بار در سطحی بالتر انجحام می شود و هر سه ماه یکبار سران تروریستی منطقه برای دریافت پول و سلاح و امکانات و نقشه ی راه به تهران و قم و اصفهان و مشهد و... می آیند و باز هم با چمدانهای پر بر مکی گردند. اما مهمترین نشست تروریستی در ایران هر شش ماه است که بعضیشان نیز در بیت رهبری پذیرفته می شوند. اما مهمترین نشست تروریستی که اصطلاحا آنرا جشنواره تروریستی می نامند و در آن حسن نصرالله و حماس و نمایندگکان اسد و حتا جواسیس روسیه و سران تروریستی ریاض و یمن و بحرین و... حجمع می شود و رهبر انقلاب ردر آن به قول خودش هارت و هورت می کند همه ساله و بدون رودربایستی در تهران انجام می شود. ةمامی مخارج تروریستها از جیب ملت است تنمامی سلاحها و ادوات جحنگکی و نقشه های تروریستی اتومبیلهای ضد گلوله و خمپاره و موشک و حتا کاپوت مردن و پوشک زنانشان و نوزادانشان عغروسی هاشان و عزاهاشان همه و همه از پول مردم ایران تعمین میشود . حسن نصرالله در یک گفتگوی تلویزیونی گفت که تمامی مخارج سیاسی نظامی حیاتی و اجتماعی و دارویی و... ما را ایران می پرزدازد. بله جهرمی خادم است یعنی جنایتکار است مثل همه ی آنها.