ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

درخواست بريتانيا از رئيس پيشين پليس نيويورک برای همکاری

<p>ديويد کامرون، نخست وزير بريتانيا از بيل براتون، رئيس پيشين پليس نيويورک درخواست کرده تا با پلیس بريتانيا همکاری کند.</p> <!--break--> <p><br /> به گزارش رويترز، براتون پيشنهاد همکاری کردن با پليس بريتانيا را پذيرفته است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>براتون در حالی به عنوان مشاور کامرون در امور مبارزه با فرهنگ خلاف&zwnj;کاری و قانون&zwnj;شکنی منصوب شده که نظرسنجی روزنامه ايندپندت نشان می&zwnj;دهد بيشتر مردم بريتانيا بر اين باور هستند دولت در مقابله با ناآرامی&zwnj;ها، &laquo;سرعت و اقتدار&raquo; لازم را نداشته است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>نخست وزير بريتانيا در نشست پارلمان اين کشور گفته: &laquo;من معتقدم که ما برای مواجهه با مشکلات بايد به دنبال يادگيری درس از ديگران در خارج از مرزهای خود باشيم.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>براتون نيز که به &laquo;ابر پليس&raquo; شهرت دارد، گفته است: &laquo;بازداشت&zwnj;کردن تنها راه&zwnj;حل نيست.&raquo;</p> <blockquote> <p>نخست وزير بريتانيا: من معتقدم که ما برای مواجهه با مشکلات بايد به دنبال يادگيری درس از ديگران در خارج از مرزهای خود باشيم</p> </blockquote> <p>ناآرامی&zwnj;ها در لندن پس از کشته&zwnj;شدن مارک دوگان آغاز شد. مارک دوگان ۲۹ ساله پنج&zwnj;شنبه هفته گذشته سوار بر تاکسی بود که به وسيله پليس متوقف شد. پس از درگيری که بين او و مأموران پليس رخ داد، مارک بر اثر شليک گلوله به سينه&zwnj;اش کشته شد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>جورج آزبورن، وزير دارايی بريتانيا گفته ناآرامی&zwnj;های اخير لندن و چند شهر ديگر اين کشور، در &laquo;مشکلات عميق اجتماعی&raquo; ريشه دارد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>پيشتر دولت برتيانيا، صرفاً ناآرامی&zwnj;ها را به &laquo;اوباش و غارتگران&raquo; نسبت می&zwnj;داد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>در اين ناآرامی&zwnj;ها بيش از دو هزار نفر بازداشت شده&zwnj;اند که شماری از آن&zwnj;ها به حبس و جريمه نقدی محکوم شده&zwnj;اند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>محمود احمدی نژاد، رئيس&zwnj;جمهوری ايران هفته گذشته در واکنش به رويدادهای بريتانيا خواهان دخالت شورای امنيت سازمان ملل شد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>پيش از او نيز رامين مهمان&zwnj;پرست، سخنگوی وزارت امور خارجه ايرن نيز از دولت بريتانيا خواست تا از برخورد &laquo;خشونت&zwnj;آميز&raquo; با معترضان خودداری کند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>بريتانيا نيز در واکنش به موضع&zwnj;گيری احمدی&zwnj;نژاد، از دولت ايران خواست تا اجازه دهد احمد شهيد، گزارشگر ويژه حقوق بشر در امور ايران به اين کشور سفر کند.</p> <p>&nbsp;</p>

ديويد کامرون، نخست وزير بريتانيا از بيل براتون، رئيس پيشين پليس نيويورک درخواست کرده تا با پلیس بريتانيا همکاری کند.

به گزارش رويترز، براتون پيشنهاد همکاری کردن با پليس بريتانيا را پذيرفته است.

براتون در حالی به عنوان مشاور کامرون در امور مبارزه با فرهنگ خلاف‌کاری و قانون‌شکنی منصوب شده که نظرسنجی روزنامه ايندپندت نشان می‌دهد بيشتر مردم بريتانيا بر اين باور هستند دولت در مقابله با ناآرامی‌ها، «سرعت و اقتدار» لازم را نداشته است.

نخست وزير بريتانيا در نشست پارلمان اين کشور گفته: «من معتقدم که ما برای مواجهه با مشکلات بايد به دنبال يادگيری درس از ديگران در خارج از مرزهای خود باشيم.»

براتون نيز که به «ابر پليس» شهرت دارد، گفته است: «بازداشت‌کردن تنها راه‌حل نيست.»

نخست وزير بريتانيا: من معتقدم که ما برای مواجهه با مشکلات بايد به دنبال يادگيری درس از ديگران در خارج از مرزهای خود باشيم

ناآرامی‌ها در لندن پس از کشته‌شدن مارک دوگان آغاز شد. مارک دوگان ۲۹ ساله پنج‌شنبه هفته گذشته سوار بر تاکسی بود که به وسيله پليس متوقف شد. پس از درگيری که بين او و مأموران پليس رخ داد، مارک بر اثر شليک گلوله به سينه‌اش کشته شد.

جورج آزبورن، وزير دارايی بريتانيا گفته ناآرامی‌های اخير لندن و چند شهر ديگر اين کشور، در «مشکلات عميق اجتماعی» ريشه دارد.

پيشتر دولت برتيانيا، صرفاً ناآرامی‌ها را به «اوباش و غارتگران» نسبت می‌داد.

در اين ناآرامی‌ها بيش از دو هزار نفر بازداشت شده‌اند که شماری از آن‌ها به حبس و جريمه نقدی محکوم شده‌اند.

محمود احمدی نژاد، رئيس‌جمهوری ايران هفته گذشته در واکنش به رويدادهای بريتانيا خواهان دخالت شورای امنيت سازمان ملل شد.

پيش از او نيز رامين مهمان‌پرست، سخنگوی وزارت امور خارجه ايرن نيز از دولت بريتانيا خواست تا از برخورد «خشونت‌آميز» با معترضان خودداری کند.

بريتانيا نيز در واکنش به موضع‌گيری احمدی‌نژاد، از دولت ايران خواست تا اجازه دهد احمد شهيد، گزارشگر ويژه حقوق بشر در امور ايران به اين کشور سفر کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    اين اعتراضات ريشه اش مشکلات اقتصادی و اجتماعی ميباشد. با سرکوب مشکل حل نخواهد شد