ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

قاسم سلیمانی به نقل از خامنه‌ای: مصالح را نگاه می‌کنیم و نه اینکه چه کسی دیکتاتور است

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران از اختلاف بین برخی مقامات ایرانی با رهبر جمهوری اسلامی درباره حضور ایران در عراق و سوریه پرده برداشت.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران از اختلاف بین برخی مقامات ایرانی با رهبر جمهوری اسلامی درباره حضور ایران در عراق و سوریه پرده برداشت.

سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری‌های داخلی، قاسم سلیمانی در سخنانی در پانزدهمین اجلاس روز جهانی مسجد که در تهران برگزار شد، درباره اختلاف نظر بین علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی با برخی از مقامات ایرانی درباره حضور ایران در سوریه گفت:

«دوستانی در سطوح عالی داخل و خارج کشور بودند که می‌گفتند وارد موضوع سوریه و عراق نشوید و محترمانه از انقلاب دفاع کنید. یک نفر گفت یعنی ما برویم از دیکتاتور دفاع کنیم؟ که رهبری فرمودند وقتی به کشورهایی که با آنها ارتباط داریم نگاه می‌کنیم چه کسی دیکتاتور است و چه کسی نیست؟ ما مصالح را نگاه می‌کنیم.»

دخالت ایران در سوریه علاوه بر انتقادهای بین‌المللی، انتقادهای برخی از شخصیت‌های اصلاح‌طلب داخلی را هم برانگیخته بود. پنج ماه پیش غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی، در مراسم گشایش ستاد انتخاباتی حامیان دولت روحانی در اصفهان با انتقاد از سیاست خارجی جمهوری اسلامی در منطقه گفته بود:

«ما هم دلمان می‌خواهد در سوریه و لبنان و یمن و همه‌ اینجاها صلح برقرار شود، از مظلومان دفاع شود و شیعیان تقویت شوند. اما آیا این کار فقط با پول دادن و اسلحه خریدن و کشتن و زدن حاصل می‌شود؟»

قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس در فراز دیگری از سخنانش نسبت به خطر فتنه داخلی با یک سویه مذهبی هشدار داده و گفته است:

«ما امروز با دو خطر مواجهیم. یک خطر داخلی که فتنه مذهبی است و دیگری خطر خارجی که تهاجم علیه جهان اسلام است.»

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.