ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انتقاد شديد عادل فردوسی‌پور از نيروی انتظامی

<p>عادل فردوسی&zwnj;پور، مجری برنامه ورزشی نود، شامگاه دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۰ در پخش زنده شبکه سوم تلویزیون دولتی ایران به شدت از نيروی انتظامی انتقاد کرد.</p> <!--break--> <p>&nbsp;هفته گذشته پس از مسابقه تيم فوتبال صنعت مس کرمان و استقلال تهران، مأموران نيروی انتظامی در کرمان با حمله به فيلمبردار برنامه نود، وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند و دوربينش را نيز شکستند.</p> <p>در اين ماجرا چند تن ديگر از همکاران برنامه نود نيز از سوی نيروی انتظامی کرمان مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.</p> <p>عادل فردوسی&zwnj;پور در برنامه شب گذشته خواهان حضور مسئولان نيروی انتظامی و توضيح آن&zwnj;ها درباره اين ماجرا شده بود اما نيروی انتظامی از پاسخگویی در اين&zwnj;باره خودداری کرده است.</p> <blockquote> <p>عادل فردوسی&zwnj;پور: نيروی انتظامی فعلاً اين هفته مانع پخش تصاوير ما شد و بهانه آورد چون ما دفاع نمی&zwnj;کنيم، تصاوير هم پخش نشود اما اميدواريم همان&zwnj;طور که امام گفته&zwnj;اند ميزان رأی ملت باشد نه ميزان زور و قدرت باشد</p> </blockquote> <p>فردوسی&zwnj;پور گفته است: &laquo;دوربين بچه&zwnj;های صدا و سيما را گرفتند و برخوردی بد با بچه&zwnj;های ما (کردند)، حالا هم که انگار اين دوربين آب شده و هيچ کس پاسخگو نيست.&raquo;</p> <p>وی افزود: &laquo;کاش صدا و سيما اجازه پخش اين تصاوير را به ما می&zwnj;داد. کاش در اين مواقع برای دفاع از حقوق همکاران زحمتکش&zwnj;مان در شهرستان&zwnj;ها پرقدرت وارد می&zwnj;شديم تا اين اتفاقات ديگر تکرار نشود.&raquo;</p> <p>به گفته مجری برنامه نود &laquo;به هر حال دوستان در نيروی انتظامی فعلاً اين هفته که مانع پخش تصاوير ما شدند و بهانه آوردند چون ما دفاع نمی&zwnj;کنيم، تصاوير هم پخش نشود اما اميدواريم همان&zwnj;طور که امام گفته&zwnj;اند ميزان رأی ملت باشد نه ميزان زور و قدرت باشد.&raquo;</p> <p>اشاره فروسی&zwnj;پور به سخنان آیت&zwnj;الله روح&zwnj;الله خمینی، رهبر فقید ایران است که در یکی از سخنرانی&zwnj;هایش گفته بود: &laquo;میزان رأی ملت است.&raquo;</p> <p>برنامه نود، پربيننده&zwnj;ترين برنامه ورزشی است که از تلويزيون دولتی ايران پخش می&zwnj;شود.</p> <p>عادل فردوسی&zwnj;پور مجری و تهيه&zwnj;کننده اين برنامه، پخش آن را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد.</p> <p>اين برنامه به دليل انتقادهايی که عليه برخی از مسئولين ورزشی و دولتی مطرح کرده تا آستانه توقف پخش پيش رفته اما ظاهراً مسئولان صدا و سيمای جمهوری اسلامی ايران حاضر نيستند با کنارگذاشتن فردوسی&zwnj;پور، شمار زياد مخاطبان اين برنامه را از دست بدهند.</p> <p><strong>در همین زمینه:</strong></p> <p>&nbsp;<a href="http://www.youtube.com/watch?v=-K1MGf_ybGA" target="_blank" rel="noopener"><strong>ویدئوی انتقاد عادل فردوسی&zwnj;پور از نیروی انتظامی</strong></a></p> <p>&nbsp;</p>

عادل فردوسی‌پور، مجری برنامه ورزشی نود، شامگاه دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۰ در پخش زنده شبکه سوم تلویزیون دولتی ایران به شدت از نيروی انتظامی انتقاد کرد.

 هفته گذشته پس از مسابقه تيم فوتبال صنعت مس کرمان و استقلال تهران، مأموران نيروی انتظامی در کرمان با حمله به فيلمبردار برنامه نود، وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند و دوربينش را نيز شکستند.

در اين ماجرا چند تن ديگر از همکاران برنامه نود نيز از سوی نيروی انتظامی کرمان مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

عادل فردوسی‌پور در برنامه شب گذشته خواهان حضور مسئولان نيروی انتظامی و توضيح آن‌ها درباره اين ماجرا شده بود اما نيروی انتظامی از پاسخگویی در اين‌باره خودداری کرده است.

عادل فردوسی‌پور: نيروی انتظامی فعلاً اين هفته مانع پخش تصاوير ما شد و بهانه آورد چون ما دفاع نمی‌کنيم، تصاوير هم پخش نشود اما اميدواريم همان‌طور که امام گفته‌اند ميزان رأی ملت باشد نه ميزان زور و قدرت باشد

فردوسی‌پور گفته است: «دوربين بچه‌های صدا و سيما را گرفتند و برخوردی بد با بچه‌های ما (کردند)، حالا هم که انگار اين دوربين آب شده و هيچ کس پاسخگو نيست.»

وی افزود: «کاش صدا و سيما اجازه پخش اين تصاوير را به ما می‌داد. کاش در اين مواقع برای دفاع از حقوق همکاران زحمتکش‌مان در شهرستان‌ها پرقدرت وارد می‌شديم تا اين اتفاقات ديگر تکرار نشود.»

به گفته مجری برنامه نود «به هر حال دوستان در نيروی انتظامی فعلاً اين هفته که مانع پخش تصاوير ما شدند و بهانه آوردند چون ما دفاع نمی‌کنيم، تصاوير هم پخش نشود اما اميدواريم همان‌طور که امام گفته‌اند ميزان رأی ملت باشد نه ميزان زور و قدرت باشد.»

اشاره فروسی‌پور به سخنان آیت‌الله روح‌الله خمینی، رهبر فقید ایران است که در یکی از سخنرانی‌هایش گفته بود: «میزان رأی ملت است.»

برنامه نود، پربيننده‌ترين برنامه ورزشی است که از تلويزيون دولتی ايران پخش می‌شود.

عادل فردوسی‌پور مجری و تهيه‌کننده اين برنامه، پخش آن را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد.

اين برنامه به دليل انتقادهايی که عليه برخی از مسئولين ورزشی و دولتی مطرح کرده تا آستانه توقف پخش پيش رفته اما ظاهراً مسئولان صدا و سيمای جمهوری اسلامی ايران حاضر نيستند با کنارگذاشتن فردوسی‌پور، شمار زياد مخاطبان اين برنامه را از دست بدهند.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.