ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

درگيری خونين ۵۰ پليس و يک متهم در شيراز

<p>در درگيری خونينی که بين نيروی انتظامی و يک متهم در يک مجتمع مسکونی در شهرک صداری شيراز رخ داد، چهار نفر کشته شدند.</p> <!--break--> <p><br /> به گزارش راديو زمانه، اين درگيری از ساعت سه بامداد روز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۰ آغاز شد و تا ساعت پنج بعدازظهر ادامه داشت.</p> <p><br /> اين درگيری ۱۵ ساعته در حالی رخ داد که ساکنان اين مجتمع در خانه&zwnj;هايشان محبوس شده بودند و پليس پيش از آغاز درگيری تدابيری برای اين موضوع نينديشيده بود.</p> <p><br /> نيروی انتظامی در پی يافتن محل پنهان شدن يک متهم به نام سجاد حيدری، ساعت سه بامداد به منزلی که وی به همراه دو زن در يک مجتمع مسکونی سکونت داشت، حمله کرد. دو زن همراه وی، دوستان اين متهم بودند و تحت تعقيب پليس قرار داشتند.</p> <p><br /> در اين درگيری مسلحانه، متهم با حمله پليس، شروع به مقاومت و تيراندازی نمود و با افزايش گلوله&zwnj;باران، تهديد کرد که خانه&zwnj;های اطراف خود را به رگبار خواهد بست.</p> <blockquote> <p><br /> نيروی انتظامی استان فارس برای حمله به اين مجتمع و بازداشت متهم، از سربازان عادی استفاده کرد</p> </blockquote> <p>همچنين به علت درگيری&zwnj;های شديد، بيش از ۴۰ سرباز نيروی انتظامی دوباره به محل درگيری فرستاده شدند.</p> <p><br /> با افزايش تعداد سربازان، درگيری&zwnj;ها از ساعت سه بعدازظهر روز دوشنبه شدت بيشتری يافت تا اين&zwnj;که در ساعت پنج عصر، سجاد حيدری و يکی از زنان همراهش کشته شدند و زن ديگر نيز بازداشت گرديد. دو سرباز نيز در اين درگيری&zwnj;ها کشته شدند. پليس از گاز اشک&zwnj;آور نيز استفاده کرد.</p> <p><br /> سجاد حيدری به &laquo;قتل و خريد و فروش مواد مخدر&raquo; متهم بود.</p> <p><br /> در اين درگيری که از سه طرف مجتمع مسکونی رخ داد به چندين خانه مسکونی ديگر نيز آسيب&zwnj;های جدی وارد آمد. در زمان اين درگيری&zwnj;ها تمامی خيابان&zwnj;های منتهی به اين مجتمع توسط پليس مسدود شده بود.</p> <p><br /> نيروی انتظامی استان فارس برای حمله به اين مجتمع و بازداشت متهم، از سربازان عادی استفاده کرد.</p> <p><br /> ناامنی&zwnj;های اجتماعی در ايران در ماه&zwnj;های اخير گسترش کم&zwnj;سابقه&zwnj;ای يافته است. مجلس ايران، روز چهارم مردادماه با حضور مسئولان دولتی، قضائی و انتظامی به بررسی اين موضوع پرداخت اما بيشتر مقامات ايران در اين جلسه &laquo;بيگانگان و دشمنان&raquo; را عامل اين ناآرامی&zwnj;ها دانستند و رسانه&zwnj;های ايران را از بازتاب چنين مواردی پرهيز دادند.</p> <p><br /> پس از اين جلسه چند بار ديگر مسئولان حکومتی از &laquo;امنيت بالای اجتماعی&raquo; در ايران سخن گفتند. <br /> امروز سردار اسماعيل احمدی&zwnj;مقدم، فرمانده نيروی انتظامی در گفت&zwnj;وگو با خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: &laquo;امنيت در ايران مثال&zwnj;زدنی است.&raquo;</p> <p><br /> وی افزود: &laquo;امروز چه در روش&zwnj;ها و چه در ابزارها، قدرت کشف و دستگيری پليس به&zwnj;ويژه در جرايم جنايی بالاست.&raquo;</p> <p><br /> احمدرضا رادان، جانشين فرمانده نيروی انتظامی ايران نيز يکم مردادماه جاری گفته بود: &laquo;وضعيت امنيت را در کشور بحرانی نمی&zwnj;بينم.&raquo;</p> <p><br /> همچنين احمد خاتمی، عضو هيأت رئيسه مجلس خبرگان در آخرين نماز جمعه تيرماه تهران گفته بود: &laquo;ايران امن&zwnj;ترين کشور جهان است.&raquo;</p> <p><strong><br /> </strong></p> <p><strong>تصاويری در رابطه با درگيری&zwnj;های شيراز:</strong></p>

در درگيری خونينی که بين نيروی انتظامی و يک متهم در يک مجتمع مسکونی در شهرک صداری شيراز رخ داد، چهار نفر کشته شدند.

به گزارش راديو زمانه، اين درگيری از ساعت سه بامداد روز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۰ آغاز شد و تا ساعت پنج بعدازظهر ادامه داشت.

اين درگيری ۱۵ ساعته در حالی رخ داد که ساکنان اين مجتمع در خانه‌هايشان محبوس شده بودند و پليس پيش از آغاز درگيری تدابيری برای اين موضوع نينديشيده بود.

نيروی انتظامی در پی يافتن محل پنهان شدن يک متهم به نام سجاد حيدری، ساعت سه بامداد به منزلی که وی به همراه دو زن در يک مجتمع مسکونی سکونت داشت، حمله کرد. دو زن همراه وی، دوستان اين متهم بودند و تحت تعقيب پليس قرار داشتند.

در اين درگيری مسلحانه، متهم با حمله پليس، شروع به مقاومت و تيراندازی نمود و با افزايش گلوله‌باران، تهديد کرد که خانه‌های اطراف خود را به رگبار خواهد بست.

همچنين به علت درگيری‌های شديد، بيش از ۴۰ سرباز نيروی انتظامی دوباره به محل درگيری فرستاده شدند.

با افزايش تعداد سربازان، درگيری‌ها از ساعت سه بعدازظهر روز دوشنبه شدت بيشتری يافت تا اين‌که در ساعت پنج عصر، سجاد حيدری و يکی از زنان همراهش کشته شدند و زن ديگر نيز بازداشت گرديد. دو سرباز نيز در اين درگيری‌ها کشته شدند. پليس از گاز اشک‌آور نيز استفاده کرد.

سجاد حيدری به «قتل و خريد و فروش مواد مخدر» متهم بود.

در اين درگيری که از سه طرف مجتمع مسکونی رخ داد به چندين خانه مسکونی ديگر نيز آسيب‌های جدی وارد آمد. در زمان اين درگيری‌ها تمامی خيابان‌های منتهی به اين مجتمع توسط پليس مسدود شده بود.

نيروی انتظامی استان فارس برای حمله به اين مجتمع و بازداشت متهم، از سربازان عادی استفاده کرد.

ناامنی‌های اجتماعی در ايران در ماه‌های اخير گسترش کم‌سابقه‌ای يافته است. مجلس ايران، روز چهارم مردادماه با حضور مسئولان دولتی، قضائی و انتظامی به بررسی اين موضوع پرداخت اما بيشتر مقامات ايران در اين جلسه «بيگانگان و دشمنان» را عامل اين ناآرامی‌ها دانستند و رسانه‌های ايران را از بازتاب چنين مواردی پرهيز دادند.

پس از اين جلسه چند بار ديگر مسئولان حکومتی از «امنيت بالای اجتماعی» در ايران سخن گفتند.
امروز سردار اسماعيل احمدی‌مقدم، فرمانده نيروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: «امنيت در ايران مثال‌زدنی است.»

وی افزود: «امروز چه در روش‌ها و چه در ابزارها، قدرت کشف و دستگيری پليس به‌ويژه در جرايم جنايی بالاست.»

احمدرضا رادان، جانشين فرمانده نيروی انتظامی ايران نيز يکم مردادماه جاری گفته بود: «وضعيت امنيت را در کشور بحرانی نمی‌بينم.»

همچنين احمد خاتمی، عضو هيأت رئيسه مجلس خبرگان در آخرين نماز جمعه تيرماه تهران گفته بود: «ايران امن‌ترين کشور جهان است.»

تصاويری در رابطه با درگيری‌های شيراز:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    نيرو هاي ويژه نيروي انتظامي فقط براي سرکوب دانشجويان اعزام مي گردند و در جايي که احتمال خطر وجود دارد نمي روند

  • Hulk

    نیروهای ویژه نیرروی انتظامی فقط زورشون به دخترا و پسرای مردم میرسه نه به قاتلها و باجگیرها