ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جریمه شرکت نفتی سنگاپور به دلیل نقض تحریم‌های مربوط به ایران

وزارت خزانه‌داری آمریکا شامگاه گذشته اعلام کرد که شرکت COSL سنگاپور را به پرداخت ۴۱۵ هزار و ۳۵۰ دلار جریمه محکوم کرده است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا شامگاه گذشته اعلام کرد که شرکت COSL سنگاپور را به دلیل نقض تحریم‌های مربوط به ایران جریمه کرده است.

شرکت COSL سنگاپور

شرکت COSL از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی CNOOC چین است که در زمینه بهره‌برداری از میدان‌های نفتی خاورمیانه و آسیای میانه فعالیت می‌کند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرده که به دلیل نقض ۵۵ مورد تحریم‌های مربوط به ایران، این شرکت را به پرداخت ۴۱۵ هزار و ۳۵۰ دلار جریمه محکوم کرده است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا می‌گوید از ۷ اکتبر ۲۰۱۱ تا ۲۰ فوریه ۲۰۱۳ شرکت COSL از طریق شرکت‌های زیر مجموعه خود ۵۵ مورد از تجهیزات نفتی را از آمریکا به سنگاپور و امارات و سپس به سکوهای نفتی مستقر در آب‌های ایران صادر کرده یا تلاش کرده این کار را انجام دهد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا همچنین اعلام کرده که این شرکت به طور داوطلبانه این اطلاعات را فاش نکرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.