ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آیین‌نامه انضباطی چسب هل تغییر می‌کند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی گفته است آیین‌نامه قبلی کارخانه چسب هل ملغی شده و آیین‌نامه جدیدی منطبق بر مقررات قانون کار تنظیم خواهد شد.

بنرهای جنجال برانگیز کارخانه چسب هل جمع‌آوری شده و کارفرما تصمیم دارد آیین‌نامه انضباطی جدیدی تنظیم کند. به گفته مدیرکل کار استان آذربایجان شرقی، کارشناسان اداره کار بر تنظیم آیین‌نامه جدید نظارت خواهند داشت.

جشن تولد مدیر کارخانه چسب هل

احد حسینی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی بر مبنای گزارش بازرسی مجدد کارشناسان اداره کار از کارخانه چسب هل گفت آیین‌نامه قبلی کارخانه ملغی شده و قرار است آیین‌نامه جدیدی تنظیم شود که منطبق بر مقررات قانون کار خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، حسینی همچنین از تصمیم ایجاد «شورایی مرکب از نمایندگان کارخانه چسب هل» برای رسیدگی به سایر مشکلات احتمالی کارگران کارخانه خبر داد.

انتشار تصاویری از کارخانه چسب هل تبریز از جمله بنر مربوط به شرکت اجباری در نماز جماعت به بحث درباره این کارخانه و مقررات حاکم بر آن در رسانه‌ها و فضای مجازی دامن زد.

بازرسان اعزامی از سوی اداره کار آذربایجان شرقی به کارخانه چسب هل، عمده‌ترین تخلف کارفرمای این کارخانه را نصب بنرهای نماز اجباری اعلام کرده و از نبود شورای اسلامی کار در کارخانه انتقاد کردند.

درباره چسب هل بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.