ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فروش بلیت بازی ایران و سوریه به زنان با وجود ممنوعیت ورود آنها به ورزشگاه آزادی

با آغاز فروش اینترنتی بلیط بازی فوتبال ایران و سوریه در ورزشگاه آزادی، زنان نیز می‌توانند با تعیین جنسیت و امکان انتخاب صندلی بلیط این مسابقه را خریداری کنند.

با آغاز فروش اینترنتی بلیت بازی فوتبال ایران و سوریه در ورزشگاه آزادی، زنان نیز با تعیین جنسیت و امکان انتخاب صندلی بلیت این مسابقه را خریداری کردند. اما در جدیدترین واکنش‌های به این خبر فدراسیون فوتبال ایران حضور  تماشاگران زن در بازی با سوریه را تکذیب کرد.

شماری از  کاربران زن در شبکه‌های اجتماعی عکس خرید بلیت بازی ایران و سوریه را به اشتراک گذاشته‌اند.

تیم‌های ایران و سوریه سه‌شنبه ۱۴ شهریور، در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ در ورزشگاه آزادی به دیدار یکدیگر می‌روند.

بلیت این مسابقه برای زنان درحالی به فروش می‌رسید که در ایران زنان در بازی‌‌های فوتبال مردان امکان حضور در ورزشگاه را ندارند.

بنابر روند فروش بلیت در سامانه اینترنتی، جایگاه خاصی نیز برای زنان در نظر نگرفته شده بود و آنها می‌توانستند در هر قسمتی از ورزشگاه که مایلند صندلی‌شان را رزرو کنند.

شماری از  کاربران زن در شبکه‌های اجتماعی عکس خرید بلیت بازی ایران و سوریه را به اشتراک گذاشته بودند.

اکنون محمد حسین حمیسی، مدیر حراست فدراسیون فوتبال می‌گوید «شایعات منتشرشده در این باره را قویا تکذیب می کنیم».

خردادماه امسال در دیدار اعضای تیم ملی فوتبال ایران با حسن روحانی، رییس جمهوری، مسعود شجاعی، کاپیتان تیم از روحانی خواسته بود تا شرایطی فراهم کند تا زنان هم بتوانند در ورزشگاه حاضر شوند و از نزدیک به تماشای رقابت های ورزشی بنشینند. شجاعی خود اکنون به سبب بازی مقابل یک تیم باشگاهی اسرائیل از حضور در تیم ملی محروم شده است.

دو سال پیش شهیندخت مولاوردی، معاون وقت رئیس جمهوری ایران در امور زنان خردادماه سال جاری گفته بود که مجوز ورود زنان به ورزشگاه‌ها امضا شده اما نمی‌داند که برای اجرا ابلاغ شده یا نه. او با بیان این‌که در جلسات وزارت کشور با حضور نمایندگان وزارت کشور، نیروی انتظامی و وزارت ورزش و جوانان سازوکارهای حضور زنان در ورزشگاه‌ها تدوین و صورت‌جلسه امضا شده، حتی وعده داد که زنان برای تماشای دور برگشت مسابقات لیگ جهانی والیبال که از ۲۹ خرداد در تهران برگزار می‌شد، «نباید مشکلی داشته باشند»، اما شماری از روحانیان در نامه‌ای به آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی و مراجع تقلید خواهان جلوگیری از ورود زنان به ورزشگاه‌ها شدند و مخالفان حضور زنان در ورزشگاه‌ها نیز در رسانه‌های خود تبلیغات وسیعی علیه این اقدام به‌راه انداختند در نتیجه وعده‌های داده شد نیز هیچ‌گاه عملی نشد.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • faryad

    مسعود شجاعی در حصر!!