ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ایرانی‌ها در رتبه نخست مراجعه‌ به سايت‌های پورنو

<p>يک مقام سپاه پاسداران ايران گفته است کاربران ايرانی در مراجعه به سايت&zwnj;های پورنو در ظهر عاشورا در رتبه نخست قرار دارند.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش خبرگزاری فارس، ابراهيم بيانی معاون اطلاعات سپاه فجر استان فارس در جمع مديران و فرماندهای پايگاه&zwnj;های مقاومت ادارات دولتی اين استان گفته بر اساس آمار ارتش سايبری سپاه، در زمينه استفاده کاربران اينترنت از &laquo;سايت&zwnj;های غيراخلاقی&raquo; در ظهر عاشورا در بين ۱۸۲ کشور جهان، تهران مقام نخست را به خود اختصاص داده است.<br /> وی افزوده با اين آمار &laquo;تکان&zwnj;دهنده&raquo; و وجود ماهواره&zwnj;ها، &laquo;چگونه ممکن است که جوانان انگيزه&zwnj;ای برای روزه&zwnj;گرفتن و حضور در مسجد داشته باشند.&raquo;</p> <p>بيانی گفته بر اساس تحقيقات ارتش سايبری سپاه، استان&zwnj;های تهران، يزد و اصفهان در رتبه&zwnj;های نخست تا سوم بازديد سايت&zwnj;های &laquo;غيراخلاقی&raquo; قرار دارند.<br /> ايران از جمله کشورهايی است که دسترسی به سايت&zwnj;های پورنو و همچنين شمار زيادی از سايت&zwnj;های خبری را با مانع روبرو کرده است.</p> <blockquote> <p>ابراهیم بيانی: بر اساس تحقيقات ارتش سايبری سپاه، استان&zwnj;های تهران، يزد و اصفهان در رتبه&zwnj;های نخست تا سوم بازديد سايت&zwnj;های &laquo;غيراخلاقی&raquo; قرار دارند</p> </blockquote> <p>با اين حال کاربران ايرانی با استفاده از نرم&zwnj;افزارهايی خاص، فيلترينگ را دور می&zwnj;زنند.<br /> در ايران &laquo;کميته تعيين مصاديق فيلترينگ&raquo; که رياست آن برعهده غلام&zwnj;حسين محسنی&zwnj;اژه&zwnj;ای، دادستان کل کشور است، درباره فيلتر کردن وب&zwnj;سايت&zwnj;ها تصميم&zwnj;گيری می&zwnj;کند.<br /> علاوه بر دادستان کل کشور، &laquo;وزير يا نماينده وزارت&zwnj;خانه&lrm;های آموزش و پرورش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، دادگستری، اطلاعات، علوم،&zwnj; تحقيقات و فناوری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئيس سازمان تبليغات اسلامی، رئيس سازمان&lrm; صدا و سيما و فرمانده نيروی انتظامی، يک نفر خبره در فناوری اطلاعات و ارتباطات به انتخاب کميسيون صنايع و معادن مجلس و يک نفر نماينده مجلس به انتخاب کميسيون حقوقی و قضايی&raquo; اعضای ديگر اين کميته ١٢ نفره هستند.<br /> گزارشگران بدون مرز که انجمنی بين&zwnj;المللی در دفاع از آزادی بيان و آزادی روزنامه&zwnj;نگاران است، می&zwnj;گويد ايران در صدر کشورهای &laquo;سرکوب&zwnj;گر آزادی بيان بر روی اينترنت&raquo; در خاورميانه است.</p> <p>اين مقام سپاه پاسداران افزوده: &laquo;يکی از موضوعاتی که دشمن از آن برای جدايی مردم از دين و تهی کردن نظام استفاده می&zwnj;کند، ابزار فرهنگی و بهره&zwnj;گيری از سايت&zwnj;های اينترنتی فاسد، شبکه&zwnj;ها و آنتن&zwnj;های ماهواره است که قارچ&zwnj;گونه در حال رشد هستند.&raquo;<br /> وی گفته ۵۰ درصد از مردم ايران برنامه&zwnj;های شبکه&zwnj;های ماهواره&zwnj;ای را تماشا می&zwnj;کنند.<br /> اين مقام سپاه &laquo;ايجاد اباهی&zwnj;گری و تعطيل کردن امر به معروف و نهی از منکر را&raquo; از&laquo;برنامه&zwnj;های اصلی دشمنان&raquo; دانسته است.</p> <p>معاون اطلاعات فرمانده سپاه فجر استان فارس افزوده: &laquo;هجمه به ارزش&zwnj;های دينی جامعه از جمله حجاب، عفاف، نوع&zwnj;دوستی، پرکاری و توسعه بی&zwnj;بند و باری نيز از اهداف ديگر دشمنان است که در شبکه&zwnj;های ماهواره&zwnj;ای روی آن کار می&zwnj;کنند.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p>

يک مقام سپاه پاسداران ايران گفته است کاربران ايرانی در مراجعه به سايت‌های پورنو در ظهر عاشورا در رتبه نخست قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، ابراهيم بيانی معاون اطلاعات سپاه فجر استان فارس در جمع مديران و فرماندهای پايگاه‌های مقاومت ادارات دولتی اين استان گفته بر اساس آمار ارتش سايبری سپاه، در زمينه استفاده کاربران اينترنت از «سايت‌های غيراخلاقی» در ظهر عاشورا در بين ۱۸۲ کشور جهان، تهران مقام نخست را به خود اختصاص داده است.
وی افزوده با اين آمار «تکان‌دهنده» و وجود ماهواره‌ها، «چگونه ممکن است که جوانان انگيزه‌ای برای روزه‌گرفتن و حضور در مسجد داشته باشند.»

بيانی گفته بر اساس تحقيقات ارتش سايبری سپاه، استان‌های تهران، يزد و اصفهان در رتبه‌های نخست تا سوم بازديد سايت‌های «غيراخلاقی» قرار دارند.
ايران از جمله کشورهايی است که دسترسی به سايت‌های پورنو و همچنين شمار زيادی از سايت‌های خبری را با مانع روبرو کرده است.

ابراهیم بيانی: بر اساس تحقيقات ارتش سايبری سپاه، استان‌های تهران، يزد و اصفهان در رتبه‌های نخست تا سوم بازديد سايت‌های «غيراخلاقی» قرار دارند

با اين حال کاربران ايرانی با استفاده از نرم‌افزارهايی خاص، فيلترينگ را دور می‌زنند.
در ايران «کميته تعيين مصاديق فيلترينگ» که رياست آن برعهده غلام‌حسين محسنی‌اژه‌ای، دادستان کل کشور است، درباره فيلتر کردن وب‌سايت‌ها تصميم‌گيری می‌کند.
علاوه بر دادستان کل کشور، «وزير يا نماينده وزارت‌خانه‎های آموزش و پرورش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، دادگستری، اطلاعات، علوم،‌ تحقيقات و فناوری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئيس سازمان تبليغات اسلامی، رئيس سازمان‎ صدا و سيما و فرمانده نيروی انتظامی، يک نفر خبره در فناوری اطلاعات و ارتباطات به انتخاب کميسيون صنايع و معادن مجلس و يک نفر نماينده مجلس به انتخاب کميسيون حقوقی و قضايی» اعضای ديگر اين کميته ١٢ نفره هستند.
گزارشگران بدون مرز که انجمنی بين‌المللی در دفاع از آزادی بيان و آزادی روزنامه‌نگاران است، می‌گويد ايران در صدر کشورهای «سرکوب‌گر آزادی بيان بر روی اينترنت» در خاورميانه است.

اين مقام سپاه پاسداران افزوده: «يکی از موضوعاتی که دشمن از آن برای جدايی مردم از دين و تهی کردن نظام استفاده می‌کند، ابزار فرهنگی و بهره‌گيری از سايت‌های اينترنتی فاسد، شبکه‌ها و آنتن‌های ماهواره است که قارچ‌گونه در حال رشد هستند.»
وی گفته ۵۰ درصد از مردم ايران برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای را تماشا می‌کنند.
اين مقام سپاه «ايجاد اباهی‌گری و تعطيل کردن امر به معروف و نهی از منکر را» از«برنامه‌های اصلی دشمنان» دانسته است.

معاون اطلاعات فرمانده سپاه فجر استان فارس افزوده: «هجمه به ارزش‌های دينی جامعه از جمله حجاب، عفاف، نوع‌دوستی، پرکاری و توسعه بی‌بند و باری نيز از اهداف ديگر دشمنان است که در شبکه‌های ماهواره‌ای روی آن کار می‌کنند.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • پورشاسب

    اول پورنو را خود ج.ا رواج میدهد در سالهای قبل دهه ۹۰ میلادی انبوه فیلمهای پورن بود که در بازار دست بدست میشد دوم الان سال ۲۰۲۰ یک کانال تلگرام ...صیغه ساعتی روزانه هفتگی با سنینن زیر ۳۰ باری چه کسی رواج فحشا میدهد ج.ا با کانال تلگرامی یا نت و ماهواره بعلاوه رسیدن به محتوای پورن و دانلود نیاز به دانش بالاتر از کابر عادی دارد کامنت قبلی من درباره سال ۹۸ و پول حتی اشتراکهای ماهواره پول میخواهد تا اینجا این که چند تا جوان دان سرک بکشن به دو سه تا سایت بیشتر تبلیغاتی مثل پورنو هاب و... مهم نیست درد اینها از اسم بردن از نت و ماهواره سانسور و سرکوب بیشتر هست نه پورنو کار سایتهای پورن را من انجام دادم پی اون را هم به خودم مالیدم سالهایی از زندگیم را اونجا صرف کردم و ضرری هم به کسی نزدم تسلط بر نت میخواهد بر تورنت فایل شرینگ و... درد سپاه درد پورن نیست درد سانسور هست

  • کاربر مهمانmansour piry khanghah

    انسانها برای رفع نیازهای روحی و جسمی شان،طبق فهم و میزان اراده خود ،اقدماتی درست و یا نادرست را انجام میدهند.اگر در رابطه با چگونگی رفع نیازهای مردم، ایرادی در جامعه هست،مسئولیتش فقط به عهده مسئولین و یا فقط مردم نیست؛بلکه هر دو گروه باید در رفع ان مشکل همفکری وهمکاری کنند.متاسفانه درایران این همفکری و همکاری به دلائل گوناگون عملی نیست.لذا نه دولت و نه مردم،هرگز به تنهائی قادر به رفع نابسامانی ها نخواهند شد.نمونه بارز ان حجاب است که ٣٢ سال است وقت اکثر جوانان و مسئولین را گرفته است.نوع پوشش،نوع ارایش مو و چهره،اعتیاد جوانان،بیکاری،گرانی،رانت خواری،پارتی بازی،روزه خواری و عدم وجود ازادی سیاسی مشکلات دیگر جامعه است.ازادی سیاسی این نیست که مردم به صورت فردی حق اعتراض در جمع کوچک خودی و یا نا خودی را داشته باشند،بلکه این است که فرد و یا جمعی از شهروندان حق برگزاری تظاهرات مسالمت امیز و حق تشکیل گروه و سازمان اعتراضی را هم داشته باشند. مشکل مسئولین چیست،ایا فقط این است که جوانان و مردهای متاهل و حتی پیرمردان،فیلمهای سکسی می بینند و دختران و زنان پوشش مورد علاقه مسئولین را به تن نمیکنند؟ ایا به همان اندازه که مسئولین به مسائل و روابط جنسی در جامعه توجه دارند به مشکلات دیگر جوانان هم توجه میکنند؟چرا جوانان قادر به ازدواج نیستند و این دختران و پسران چگونه و تا چه زمانی باید جلوی نیازهای جنسی خود را بگیرند؟چرا مسئولین و برادران سپاهی متوجه نیستند که بسیاری از بانوان و دوشیزگان در کشور به علت نداری و نیاز روحی جسمی به همسر مجبور به خود فروشی و بیگاری و غیره شده اند؟ایا این مشکل را هم ماهواره بوجود اورده است؟ انتخابات مجلس نزدیک است و هر کسی تلاش میکند که فیلتر کردن اینترنت ‌و جمع اوری ماهواره را به شکلی موجه جلوه دهد.البته در مورد فیلتر کردن برنامه های سیاسی مبتذل و برنامه هایی که شستشوی مغزی را جهت هموار کردن راه استعمارگران هموار میکنند،حق با دولت است؛ولی راه چاره اصلی هم در سانسور کردن نیست،بلکه عملکرد درست مسئولین نظام خود بهترین فیلتر است.در کشوری که اکثریت مردمش با مسئولین ارتباط نزدیک فکری و اجتماعی دارند،استعمارگران هرگز قادر به ایجاد اشوب و فتنه و اشغالگری نخواهند بود.پاینده ایران-سربلند باد ایرانی مسلمان و غیر مسلمان.

  • کاربر مهمان

    ‫خدا شکر اول شدیم. ‫جای خوشحالی است که با این همه استرس و جنگ اعصاب ،گرانی ، مشکل ‫مسکن ‫و اغتشاشات هنوز این مسئله حیاتی و مهم جایگاه مهمی در جامعه دارد. ‫بدون شک این امر تمام دانشمندان و محققین در این زمینه را متحیر خواهد کرد و در ‫نتیجه خواهان تقلید و صادرات فرمول آن خواهند شد. ‫سئوال: عامل این مسئله بنزین تولیدی ایران نیست؟ ‫چشم دشمنان غربی و شرقی ، شمالی و جنوبی کور شود. ‫هر چه دلشان میخواهد کشور ما را تحریم کنند.

  • کاربر مهمان

    تو همه چیزم اخریم حداقل تو این اولیم

  • کاربر مهمان

    در کتاب ریشه ها اثر الکس هیلی می خوانیم برده هایی که به سن بلوغ می رسند در دو خانه اربابی مختلف برای با هم بودن خطر حق تیر شکارچیان برده را به جان می خرند و شبی را باهم سر می کنند. این غریزه خدایی است نمی توان از قدم زدن جوانان در پارک ممانعت کرد و انتظار داشت مقام اول نداشته باشیم. سالهاست با این غریزه می جنگند و هرگز راه به جایی نمی برند چرا که در حال حاضر حفظ حریم خصوصی مرتبط با آن حتی در فضای سایبری تنها آزادی باقیمانده از احساس انسان بودن ماست.

  • کاربر مهمان

    تنها راه کنترل صدر در صد این امر که می تواند حتی فکر مردان را تضمینی کنترل کند این است که در هنگام مسلمان کردن مردان کمی بالاتر ببرند. احتمالا خداوند اشتباهی خلق کرده است.

  • ناشناس

    چقدر جالب !!! نمیدونم این دلسوزان که نگران بهشت و جهنم ما هستن چرا اصلا حتی یک لحظه نگران زندگی و امور روزمره ما نیستن ... ؟ همش نگران اون دنیا هستن در حالی که خودشون کوچکترین اعتقادی به این قضیه ندارن ... دنیای خودشون آبادتر از بقیه مردمه ... در تعجبم !!!