ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حکمی تازه برای یک زندانی: یوسف عمادی به زندان و تبعید به بوشهر محکوم شد

پرونده جدید یوسف عمادی با شکایت سپاه پاسداران بر اساس اتهام «ارتباط با رسانه‌ها» از درون زندان و تهیه یک گزارش کوتاه مستند، علیه این زندانی باز شده است.

یوسف عمادی، از متهمان پرونده سایت «برگ موزیک» که به اتهام «همکاری در تولید و توزیع موسیقی غیر مجاز» بازداشت، محکوم و زندانی شده است، با تشکیل پرونده جدیدی به اتهام «تبلیغ علیه نظام» به تحمل یک سال زندان دیگر و دو سال تبعید به شهر بوشهر محکوم شده است. این پرونده در زندان برای او باز شده.

یوسف عمادی

صادر کننده حکم بدوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی محمد مقیسه است و امکان تجدیدنظرخواهی درباره آن وجود دارد.
به گزارس خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، وکیل یوسف عمادی این خبر را تایید کرده است.

پرونده جدید یوسف عمادی با شکایت سپاه پاسداران بر اساس اتهام «ارتباط و گفت و گو با رسانه‌ها» از درون زندان (به خصوص در رابطه با تهیه یک گزارش کوتاه مستند) علیه این زندانی باز شده.

این اتهام از سوی یوسف عمادی رد شده است.

حکم محکومیت جدید عمادی در حالی صادر شده است که تنها چهار ماه به پایان دوره محکومیت فعلی او باقی مانده است.

هرانا گزارش کرده است جلسه رسیدگی به اتهام جدید یوسف عمادی روز ۲۹ مرداد ماه سال جاری با حضور وکیلان او، امیر رئیسیان و حسین تاج برگزار شده است.

یوسف عمادی، آهنگساز، همراه با برادران رجبیان (مهدی، موسیقیدان و حسین، فیلمساز)، پس از بازداشت در تاریخ ۱۳ مهر ماه ۹۲ در دفتر کارشان در ساری، ۱۸ روز در مکانی نامشخص نگهداری شدند و مورد شکنجه و بدرفتاری قرار گرفتند، سپس به سلول‌های انفرادی بند دو-‌الف زندان اوین منتقل و بیش از دو ماه بازجویی شدند.

آن‌ها در طول دوره بازجویی برای اعتراف تلویزیونی تحت فشار قرار گرفتند و بازجویان تهدیدشان کردند در صورت عدم شرکت در اعتراف تلویزیونی، به حبس ابد محکوم خواهند شد.

در جریان دادرسی این سه، شعبه ۵۴ دادگاه تجدیدنظر تهران آنها را به سه سال حبس تعزیری، سه سال حبس تعلیقی و جریمه ۲۰ میلیون تومانی محکوم کرد.

این هنرمندان در دادگاه اولیه (شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی مقیسه)، به شش سال حبس تعزیری و پرداخت ۲۰ میلیون تومان جریمه محکوم شده بودند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.